  • 1. Data: 2023-03-01 12:01:05
    Temat: Nagrywanie "zablokowanego" HDMI
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jak to jest z tym "usuwaniem HDCP"?

    Konkretnie, to potrzebuję coś nagrać z dekodera UPC, tzw. Mediabox.
    Poleci ktoś jakieś sprawdzone i tanie rozwiązanie?

    MJ

  • 2. Data: 2023-03-01 13:28:51
    Temat: Re: Nagrywanie "zablokowanego" HDMI
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 01/03/2023 11:01, Michał Jankowski wrote:
    > Jak to jest z tym "usuwaniem HDCP"?
    >
    > Konkretnie, to potrzebuję coś nagrać z dekodera UPC, tzw. Mediabox.
    > Poleci ktoś jakieś sprawdzone i tanie rozwiązanie?
    >
    >   MJ

    wiekszość splitterów kastruje HDCP

    c.

  • 3. Data: 2023-03-01 13:43:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.03.2023 o 13:28, Cezar pisze:

    > wiekszość splitterów kastruje HDCP
    >
    > c.

    Mam kupować aż trafię? Może ktoś ma sprawdzony model?

    Albo nagrywarkę od razu?

    MJ

  • 4. Data: 2023-03-02 11:39:20
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 01.03.2023 o 13:43, Michał Jankowski pisze:

    > Mam kupować aż trafię? Może ktoś ma sprawdzony model?
    >
    > Albo nagrywarkę od razu?
    >
    >   MJ

    Nagrywarki też mają to ograniczenie. Jeżeli dekoder UPC  nie jest jakoś
    parowany z systemem kodowania to najlepiej kopić jakiś tuner telewizyjny
    na Linuksie i problem z tym ograniczeniem z głowy. Oczywiście warunki
    takie że UPC ma jakieś karty kodowe i że wybrany tuner ja obsłuży.

  • 5. Data: 2023-03-02 11:52:22
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 01.03.2023 o 12:01, Michał Jankowski pisze:
    > Jak to jest z tym "usuwaniem HDCP"?
    >
    > Konkretnie, to potrzebuję coś nagrać z dekodera UPC, tzw. Mediabox.
    > Poleci ktoś jakieś sprawdzone i tanie rozwiązanie?

    hdcp 2.2
    https://allegro.pl/oferta/grabber-hdmi-2-0-pc-usb-st
    reaming-4k60hz-hdcp-2-2-9800034769

    hdcp 1.3?
    https://allegro.pl/oferta/grabber-hdmi-usb-3-0-pc-na
    grywarka-obrazu-hdcp-obs-10205923845

    kup jako konsument i odeślij jeżeli nie działa

  • 6. Data: 2023-03-02 12:28:42
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.03.2023 o 11:52, m4rkiz pisze:

> [...]
    > https://allegro.pl/oferta/grabber-hdmi-usb-3-0-pc-na
    grywarka-obrazu-hdcp-obs-10205923845

    > kup jako konsument i odeślij jeżeli nie działa

    Dziękuję, ale do tego to jeszcze komputer potrzebny. Raczej oczekiwałem
    urządzenia standalone - podłączam, wtykam dysk, naciskam guzik i się
    nagrywa.

    MJ

  • 7. Data: 2023-03-02 20:36:35
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 02.03.2023 o 12:28, Michał Jankowski pisze:
    > Dziękuję, ale do tego to jeszcze komputer potrzebny. Raczej oczekiwałem
    > urządzenia standalone - podłączam, wtykam dysk, naciskam guzik i się
    > nagrywa.

    https://allegro.pl/oferta/velocap-plus-4k-nagrywarka
    -usb-grabber-hdmi-60fps-12539634544