  • 31. Data: 2022-12-30 11:06:08
    Temat: Re: Najlepsze oferty
    Od: ALEX MR <A...@b...pl>

    W dniu 29.12.2022 o 18:57, Grzexs pisze:

    > Nie mam pojęcia. Używam dlatego, bo jest pakiet 1 GB za 3 zł i bajty się
    > akumulują. Nic innego nigdy nie używałem.

    Szkoda. Dzięki.
    Wczoraj rozmawiałem z babką w salonie, ponoć szykują się zmiany w RBM po
    1.01.23.
    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 32. Data: 2023-01-01 20:29:25
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    W dniu 2022-12-30 o 10:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > To chyba drogo?

    Wydasz na jakiś pakiet bajtów mniej niż 3 zł / m-c? Owszem, taniej za
    bajt wyjdzie paczka 30 GB za 10 zł, ale ja potrzebuję jakieś 200 MB na
    miesiąc, więc po co mi reszta? To jest chyba najniższa oferta na
    miesiąc. W dodatku bajty się akumulują.

    --
    Grzexs

  • 33. Data: 2023-01-01 22:49:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 1.01.2023 o 20:29, Grzexs pisze:

> [...]
    > bajt wyjdzie paczka 30 GB za 10 zł, ale ja potrzebuję jakieś 200 MB na
    > miesiąc, więc po co mi reszta? To jest chyba najniższa oferta na

    5zł w orange, za 25 giga. po roku - po zakończeniu promocji, zgromadzone
    środki mogą przedłużyć ważność pakietu o rok. wyjdzie taniej. Co niczego
    nie zmienia, dowodzi tylko że takie przypadki trzeba rozpatrywać
    indywidualnie i (zakładając pewne widełki) zawsze jest inne wyjście

    ToMasz

  • 34. Data: 2023-01-02 03:29:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 01.01.2023 o 22:49, ToMasz pisze:

> [...]
    > nie zmienia, dowodzi tylko że takie przypadki trzeba rozpatrywać
    > indywidualnie i (zakładając pewne widełki) zawsze jest inne wyjście

    Ja mam ponad 255 GB co m-c i to mi się marnuje, bo po m-cu zabierają i
    nowe dają. Nie można oszczędzić na następne m-ce. Korzystam z internetu
    w komputerze. Orange takie "łaslawe" :-)

    --
    animka

  • 35. Data: 2023-01-02 12:59:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-25 o 15:13, Cavallino pisze:

    > W Odnova też?

    W Odnovie wprowadzili minimalne użycie 5zł/miesiąc

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2023-01-02 12:59:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-12-26 o 09:08, trybun pisze:

    > Virgin raczej odpada, nie ma w okolicy ich salonu w którym mógłbym
    > przenieść numer.

    Zdalnie.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2023-01-02 13:27:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-01-2023 o 12:59, Liwiusz pisze:

    > W Odnovie wprowadzili minimalne użycie 5zł/miesiąc

    A jakie konsekwencje, tj, po jakim czasie wyłączą?

  • 38. Data: 2023-01-02 14:39:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-01-02 o 13:27, Cavallino pisze:

    > A jakie konsekwencje, tj, po jakim czasie wyłączą?

    Trudno powiedzieć, bo zapisy są niejednoznaczne. Po roku braku
    aktywności na koncie mają wyłączać numer, ale nie wiem, jak rozumieć
    brak aktywności - czy wystarczy raz na rok wysłać smsa w ramach pakietu
    lub poza?

    Z kolei te 5zł pobierają, jak się nie użyje środków na tę sumę (czyli:
    doładowanie, kupno pakietu, użycie bezpośrednio z konta), ale jak już
    nie masz nic na koncie, to opłata nie jest pobierana (czyli można ją
    łatwo ominąć, korzystając tylko z pakietów min/sms, na koncie mając
    zero, ładując konto tylko wówczas, jak chce się kupić pakiet).

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2023-01-02 14:57:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-01-2023 o 14:39, Liwiusz pisze:

    > Trudno powiedzieć, bo zapisy są niejednoznaczne.

    To znaczy, że nie ma konsekwencji za nieposiadanie kasy na koncie, a
    więc nie wygaśnie?

    > Po roku braku
    > aktywności na koncie mają wyłączać numer, ale nie wiem, jak rozumieć
    > brak aktywności - czy wystarczy raz na rok wysłać smsa w ramach pakietu
    > lub poza?

    Obstawiam, że nawet wystarczy odebrać.

> [...]
    > łatwo ominąć, korzystając tylko z pakietów min/sms, na koncie mając
    > zero, ładując konto tylko wówczas, jak chce się kupić pakiet).

    Dokładnie o tym pisałem.
    Zawsze coś tam pobierali za miesiąc w którym się nie wydawało kasy, o
    ile było z czego.

    Czy coś poza wartością powyższego się zmieniło?

  • 40. Data: 2023-01-02 15:17:44
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Zdalnie.

    W jaki sposób można to zrobić, przez ich mobilną aplikację?