  • 61. Data: 2023-01-05 20:43:30
    Temat: To który SIM dla dzieci?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gadamy, gadamy i bez konkluzji, a znów kolejny SIM muszę kupić (smarka się dzieciarni
    zachciało).
    Niby można kolejną kartę dodatkową do nju, ale to znów 9 zł/mies., czyli przez rok
    się uzbiera.
    Cos tańszego w skali roku do smartwatcha (trochę danych do lokalizacji GPS, troszkę
    rozmów awaryjnych, troszkę sms-ó awaryjnych)?
    Zachowanie numeru po roku nie ma znaczenia.

  • 62. Data: 2023-01-06 01:41:02
    Temat: Re: Najlepsze oferty
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 03.01.2023 o 08:30, Cavallino pisze:

    > No to odnova pasuje jak znalazł.

    > Z tego co pamiętam, przepadają na pewno promocyjne środki.
    > Reszta chyba faktycznie przechodziła.

    > No i temat na rok masz z głowy....

    Nie rozumiem, bo konto w Orange ważne rok, a napisali mi , że pobierają
    opłatę 5 zł co m-c.
    W zwiazku z tym kartę o której pisali wywaliłam i telefon teraz używan
    narazie z 1 kartą sim.
    Zastanawiam się co kupić jako drugą kartę sim, bo nie chcę ponosić
    dodatkowych kosztów.

    --
    animka

  • 63. Data: 2023-01-06 02:01:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 05.01.2023 o 14:01, cef pisze:

    > Dzwonić to się chyba do niego nie da,
    > ale głowy nie dam, bo ja mam tylko w modemie
    > a żonie w tablecie czasem się ktoś dodzwonił,
    > ale to mogło być lata temu.

    To dziwne, bo ja doładowywuję Orange za 30 zł i mam 255 GB. Nie
    korzystan na ogół i co m-c przepadają, ale potem znowu dają te 255 GB
    internetu.

    --
    animka

  • 64. Data: 2023-01-06 02:03:29
    Temat: Re: To który SIM dla dzieci?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 05.01.2023 o 20:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Gadamy, gadamy i bez konkluzji, a znów kolejny SIM muszę kupić (smarka
    > się dzieciarni zachciało).

    Ile sztuk masz tej dzieciarni?

    --
    animka

  • 65. Data: 2023-01-06 15:42:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-06 o 02:01, Animka pisze:

    > To dziwne, bo ja doładowywuję Orange za 30 zł i mam 255 GB. Nie
    > korzystan na ogół i co m-c przepadają, ale potem znowu dają te 255 GB
    > internetu.

    Ale ja doładowuję za 50zł raz na rok i konto jest ważne rok nie zużywam
    na tej karcie 48GB rocznie.

  • 66. Data: 2023-01-07 01:39:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 06.01.2023 o 15:42, cef pisze:

    > Ale ja doładowuję za 50zł raz na rok i konto jest ważne rok nie zużywam
    > na tej karcie  48

    Jaki to operator? Karta ważna do tylko odbierania rozmów?

    --
    animka

  • 67. Data: 2023-01-07 12:35:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-07 o 01:39, Animka pisze:

    > Jaki to operator? Karta ważna do tylko odbierania rozmów?

    Pisałem wcześniej, że play.
    To jest internet w play ale odebrać się da, bo dzwonią na te urządzenia
    gdzie można odebrać. Nie wiem jak z dzwonieniem (aplikacjami siecią to
    wiadomo)
    Ale z tego co widzę nie można tego wybrać, bo nie wspierają
    już tego planu. Dzwoniłem nawet do konsultanta prosząc o poradę
    jak to zrobić, żeby mi się oferta odnowiła,bo zanikła ale konsultanci są
    zimni i nie wiedzą
    co to za plan taryfowy i nic nie wiedzą albo nie wspierają tego. A
    zrobić się da, bo trochę się naklikałem i pod koniec roku przedłuzyłem
    konto do końca 2023 roku. Chyba, że wybierzesz jakikolwiek plan i potem
    przy zmianie będzie dostępna ta oferta jako już klienta play.
    Bo ja mam dostępnych chyba z 7 planów z internetem a dla nowych
    klientów widzę tylko 4.

  • 68. Data: 2023-01-07 17:33:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 07.01.2023 o 12:35, cef pisze:

> [...]
    > przy zmianie będzie dostępna ta oferta jako już klienta play.
    > Bo ja mam dostępnych chyba z 7 planów z internetem a dla nowych

    Aha :-) Pomyślę nad tym Play-em.
    Kiedyś mialam Play-a na kartę, ale często nie było zasiegu w mieszkaniu.
    Może teraz się polepszyło.

    --
    animka

  • 69. Data: 2023-01-09 09:22:40