  • 51. Data: 2023-01-04 10:36:40
    Temat: Re: Najlepsze oferty
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-26 o 09:08, trybun pisze:

    > Virgin raczej odpada, nie ma w okolicy ich salonu w którym mógłbym
    > przenieść numer.
    >
    > Na tej karcie nie wykonywałem rozmów od dawna, ale wszystko co naprawdę
    > ważne jest jest z nią związane.

    Skoro nie wykonujesz rozmów, to za 50zł masz
    w play konto rok ważne i 2GB miesięcznie internetu.
    Używam tego od wielu lat.

  • 52. Data: 2023-01-04 10:43:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-01-04 o 10:28, Liwiusz pisze:

    > Możliwe. Trzeba by przetestować, czy za rok jak się użyje, to przedłuży
    > się ważność konta.
    >
    > Korzystam z Odnowy na swoim numerze, i do tej pory ratowałem się po
    > prostu comiesięcznym jakimkolwiek użyciem. Teraz miałem w planach po
    > prostu ładować za 5zł miesięcznie, a od czasu do czasu kupować jakiś
    > pakiet, ale doszedłem do wniosku, że lepiej utrzymywać zerowy stan konta
    > (i używać rozmowy/sms z pakietu), skoro wówczas opłaty nie pobierają, a
    > na pewno raz do roku coś doładuję, kupię jakiś pakiet itd., więc utrata
    > numeru niegroźna.

    Jest jednak jeszcze jedno pytanie - co ze stanem darmowym w przypadku
    takiego nieużywania numeru i zerowego stanu na koncie? Trzeba będzie to
    przetestować, czy nie wyłącza się w pewnym momencie.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2023-01-04 11:21:42
    Od: ALEX MR <A...@b...pl>

    W dniu 04.01.2023 o 10:43, Liwiusz pisze:

    > Jest jednak jeszcze jedno pytanie - co ze stanem darmowym w przypadku
    > takiego nieużywania numeru i zerowego stanu na koncie? Trzeba będzie to
    > przetestować, czy nie wyłącza się w pewnym momencie.

    "Gdy nie wydasz ani grosza - pobierzemy 5 zł za utrzymanie numeru i
    odłączymy Stan Darmowy."

    https://www.play.pl/nowy/oferta/play-karta/play-na-k
    arte-odnowa/

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 54. Data: 2023-01-04 11:35:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-01-04 o 11:21, ALEX MR pisze:
    > "Gdy nie wydasz ani grosza - pobierzemy 5 zł za utrzymanie numeru i
    > odłączymy Stan Darmowy."
    >
    > https://www.play.pl/nowy/oferta/play-karta/play-na-k
    arte-odnowa/

    Czyli trzeba wydać "grosz" z konta głównego, czy można wygadać minutę z
    pakietu poza sieć?

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2023-01-04 13:54:31
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 gru 2022 o 18:13, J.F pisze:

    > A ktokolwiek daje gwarancje?
    Nju nie daje?

    Play rezygnuje z bezpłatnych przedłużaczy? Jakiś link?...
    Niby to pytanie do Trybuna, ale po co kolejny post pisać?...

    A2M nie daje na rok za piątaka?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 56. Data: 2023-01-05 07:00:06
    Od: ALEX MR <A...@b...pl>

    W dniu 04.01.2023 o 11:35, Liwiusz pisze:

    arte-odnowa/

    > Czyli trzeba wydać "grosz" z konta głównego, czy można wygadać minutę z
    > pakietu poza sieć?

    Nie wiem, nie używam.

  • 57. Data: 2023-01-05 12:59:59
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 04.01.2023 o 09:28, Liwiusz pisze:

    > https://virginmobile.pl/przenies-numer/karta/formula
    rz

    Super! Dzięki.

  • 58. Data: 2023-01-05 13:00:57
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 04.01.2023 o 10:36, cef pisze:

    > Skoro nie wykonujesz rozmów, to za 50zł masz
    > w play konto rok ważne i 2GB miesięcznie internetu.
    > Używam tego od wielu lat.

    To nie tak, na tej karcie nie wykonuję tylko rozmów kiedy to ja miałbym
    do kogoś dzwonić, ona służy do odbierania rozmów. Np gdy dzwoni ktoś z
    banku czy innej instytucji w których podałem ten nr jako kontaktowy.

  • 59. Data: 2023-01-05 13:01:50
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Nju nie daje?
    >
    > Play rezygnuje z bezpłatnych przedłużaczy? Jakiś link?...
    > Niby to pytanie do Trybuna, ale po co kolejny post pisać?...
    >
    > A2M nie daje na rok za piątaka?

    https://www.komputerswiat.pl/aktualnosci/wydarzenia/
    play-podnosi-ceny-duza-zmiana-takze-w-waznosci-konta
    /wwt1y74

  • 60. Data: 2023-01-05 14:01:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-05 o 13:00, trybun pisze:

    > To nie tak, na tej karcie nie wykonuję tylko rozmów kiedy to ja miałbym
    > do kogoś dzwonić, ona służy do odbierania rozmów. Np gdy dzwoni ktoś z
    > banku czy innej instytucji w których podałem ten nr jako kontaktowy.

    Dzwonić to się chyba do niego nie da,
    ale głowy nie dam, bo ja mam tylko w modemie
    a żonie w tablecie czasem się ktoś dodzwonił,
    ale to mogło być lata temu.