  • 1. Data: 2014-04-30 14:36:41
    Temat: Najlepszy motor na A1
    Od: tomek129 <tomek799@_NOSPAM_onet.pl>

    Mam 16 lat i chciałbym sobie kupić motor na kategorię A1 i chodzi oto
    który motocykl wybrać szukam czegoś w stylu Yamaha WR 125 R tylko trochę
    tanszego. Szukam czegoś czym mógłbym pojechać w teren po jakiejś piaskowej
    drodze ale też żebym mógł nim do szkoły pojechać z góry dziękuje:)

  • 2. Data: 2014-05-01 17:49:32
    Temat: Re: Najlepszy motor na A1
    Od: peszunekc <peszunekc@_NOSPAM_interia.pl>

    Posiadam kawsaki kmx 125 1998 i jest w miare mocny, wygodny a dt 125 nie
    ma z nim szans. polecam :P

  • 3. Data: 2014-05-01 22:51:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Apr 2014 12:36:41 +0000 osobnik zwany tomek129
    napisał:

    > piaskowej drodze ale też żebym mógł nim do szkoły pojechać z góry

    jak z góry to wystarczą same koła. Silnik nie jest potrzebny

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-05-04 00:22:18
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > jak z góry to wystarczą same koła. Silnik nie jest potrzebny

    Chyba że do hamowania silnikiem.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2014-05-04 21:00:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    zawsze można metodą Flinstonów :)

  • 6. Data: 2014-05-06 09:40:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > zawsze można metodą Flinstonów :)

    Albo strażaków:

    Płonie rafineria. Kilka jednostek Państwowej Straży Pożarnej bezradnie
    patrzy na buchające płomienie i eksplozje nie będąc nawet w stanie zbliżyć
    się do pożaru. W pewnym momencie oczy wszystkich zwracają się na pojazd
    Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Cigacicach. 30-to letni Star mija
    linię jednostek PSP, taranuje ogrodzenie, w końcu zwalnia. Ochotnicy
    wypadają z pojazdu, błyskawiczne rozwinięcie, podają pianę po całości,
    pożar opanowany.
    Starosta po przekazaniu gratulacji przechodzi do konkretów:
    - Panowie, jak mogę się wam odwdzięczyć za tę akcję, jest coś czego
    potrzebujecie w jednostce?
    Naczelnik OSP drapiąc się w głowę:
    - Noo, w pierwszej kolejności to przydałoby się zrobić hamulce w Starze...

    http://motogof.tumblr.com/