  • 1. Data: 2021-06-06 17:47:40
    Temat: Najtańszy android, wodoodporny, używany
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Szukam czegokolwiek z androidem 7+, używanego, potrafiącego przetrwać
    zanurzenie 1m w słodkiej wodzie.

    Jak pilot do chromecasta z basenu ;)

    Jest coś podłego, taniego, żałosnego, jak wodoszczelny Medion czy coś w
    ten deseń, za czym powinienem się rozglądać? Większosć wodoodpornych to
    jednak droższe modele, ale może coś przeoczyłem. Wygląd bez znaczenia,
    byle działał, w grę więc wchodzą w różowe jenorożce, z uszami.

  • 2. Data: 2021-06-07 16:18:41
    Temat: Re: Najtańszy android, wodoodporny, używany
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-06-06 17:47, heby wrote:
    > Szukam czegokolwiek z androidem 7+, używanego, potrafiącego przetrwać
    > zanurzenie 1m w słodkiej wodzie.

    weź pod uwagę że jeżeli kupisz coś za 50-100 złotych to na bank będzie
    to coś naprawianego i może już nie być wodoodporne

    a3 2017 spełnia większość założeń, ale na pewno nie jest najtańszą opcją

  • 3. Data: 2021-06-08 23:11:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/06/2021 16:18, m4rkiz wrote:
    > weź pod uwagę że jeżeli kupisz coś za 50-100 złotych to na bank będzie
    > to coś naprawianego i może już nie być wodoodporne

    Wiem. Ryzyko.

    > a3 2017 spełnia większość założeń, ale na pewno nie jest najtańszą opcją

    No właśnie, fajnie by było znaleźć jakiegoś Mediona, GoClever czy Unitrę ;)

  • 4. Data: 2021-06-09 21:41:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-06-08 23:11, heby wrote:
    > Wiem. Ryzyko.

    > No właśnie, fajnie by było znaleźć jakiegoś Mediona, GoClever czy Unitrę ;)

    tak na szybko:

    https://allegro.pl/oferta/smartfon-samsung-galaxy-xc
    over3-g388f-komplet-fv23-10718382340

  • 5. Data: 2021-06-09 21:56:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-06-09 21:41, m4rkiz wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/smartfon-samsung-galaxy-xc
    over3-g388f-komplet-fv23-10718382340

    napisalem o nim bo myślałem że jest jakiś rom z nougatem

    http://thenewlifeme.blogspot.com/2017/07/update-upgr
    ade-your-samsung-sm-g388f-to.html?m=1

    ale to tylko jakaś jedna gówno seo stronka i nougata na g388f nie widzę...

  • 6. Data: 2021-06-10 10:12:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/06/2021 21:41, m4rkiz wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/smartfon-samsung-galaxy-xc
    over3-g388f-komplet-fv23-10718382340

    Dzięki, brałem go pod uwagę, ale troche za niski Android, ponadto mam
    wrażenie że ilosc dziury wyklucza nurkowanie na 1m, mimo że to IP67 ;).

    Jest na liście rezerwowej.

  • 7. Data: 2021-06-10 10:16:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.06.2021 o 17:47, heby pisze:
> [...]
    > jednak droższe modele, ale może coś przeoczyłem. Wygląd bez znaczenia,
    > byle działał, w grę więc wchodzą w różowe jenorożce, z uszami.

    Nie lepiej jakąś obudowę zanabyć? Wincyj napisz, pococito?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 8. Data: 2021-06-10 10:18:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jednak droższe modele, ale może coś przeoczyłem. Wygląd bez znaczenia,
    > byle działał, w grę więc wchodzą w różowe jenorożce, z uszami.

    https://allegro.pl/oferta/ugreen-etui-wodoodporne-na
    -telefon-na-kajak-plaze-10219931962

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 9. Data: 2021-06-10 10:21:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2021 10:16, LordBluzg(R) wrote:
    > Nie lepiej jakąś obudowę zanabyć?

    Jest niewygodna i utrudnia ładowanie i używanie. Obecnie mam telefon w
    obudowie wodoszczelnej (taka torba na klipsy) z ładowaniem przez Qi za
    pomocą zewnętrzenj, naklejanej cewki.

  • 10. Data: 2021-06-10 10:21:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2021 10:18, LordBluzg(R) wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/ugreen-etui-wodoodporne-na
    -telefon-na-kajak-plaze-10219931962

    Mam i jest kiepskie. Nie dokłądnie ten model, ale sprawdziłem rózne.
    Wszystkie są kiepskie.