  • 1. Data: 2021-06-03 01:11:12
    Temat: Re: W teleSRAJowym skrócie...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 31.05.2021 o 15:22, Giralthoen Bonithoos pisze:
    [ciach majaki psychola]

    Ludziska - podpowie ktoś jak ustawić filtr w FF na tego debila?
    Z ąćem - topposterem się udało, z eneu...cośtam (opowiem wam coś z
    czapy) też się udało, a ten ciągle się wymyka :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 2. Data: 2021-06-03 08:26:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2021 01:11:12 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Ludziska - podpowie ktoś jak ustawić filtr w FF na tego debila?

    Facet nie umie się powstrzymać od używania kilku wulgarnych słów, więc
    na tej podstawie można zbudować całkiem skuteczny filtr. W zeszłym roku
    miałem KF-a na próbę, więc wiem. Teraz KF-a nie używam bo dziurawi wątki
    czego nie lubię a ja jestem dosyć odporny na głupotę i nie czuję musu
    ich czytać albo im mówić jacy są głupi :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2021-06-03 09:12:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.06.2021 o 01:11, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > Z ąćem - topposterem się udało, z eneu...cośtam (opowiem wam coś z
    > czapy) też się udało, a ten ciągle się wymyka :(

    Jest szansa, że zdechnie śmiercią naturalną jeśli nikt nie będzie
    odpisywał na jego szczątkowe, sensowne (ale pisane w kretyńskim stylu)
    odpowiedzi w jakimś wątku.
    Pozostałe jego posty to samo łajno pisane przez chorego umysłowo gościa.

    Nie chce mi się szukać czy to nie jest ten sam, tylko pod innym nikiem,
    który mi kilka miesięcy temu groził chyba na p.m.s, że mnie namierzy,
    odwiedzi i do sądu poda za to, że uważam, że za kretyna?
    Jak to tej pory to tylko mnie utwierdza w moim przekonaniu, że jest
    kretynem.

    --
    Czarek