  • 1. Data: 2012-07-28 20:19:58
    Temat: Opona
    Od: AZ <a...@g...com>

    Nie zebym sie lansowal, ale czy ta opona jest jeszcze dobra:

    http://s14.postimage.org/8medyq5pd/2012_07_28_18_51_
    46.jpg

    Bo jak tak to jeszcze bym pojezdzil, szkoda dobrej wyrzucac...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-07-28 20:39:04
    Temat: Re: Opona
    Od: goman <t...@i...pl>

    wystarczy na traske do chorwacji :)

    --
    goman
    48

  • 3. Data: 2012-07-28 21:46:37
    Od: "Geolog" <geolog4@.gazeta.pl>

    > Nie zebym sie lansowal, ale czy ta opona jest jeszcze dobra:
    >
    > http://s14.postimage.org/8medyq5pd/2012_07_28_18_51_
    46.jpg

    Ładny widok, prawidłowo zużyta opona. Zazwyczaj jak się spojrzy na opony
    miejscowych sprzętów to akurat niema bieżnika po środku a po bokach nie
    draśnięte. Polatał by człowiek po winklach tak jak dziś kilka maszyn na
    torze Lublin.
    Niepokojący jest widok tych maszyn budowlanych czychających u bram toru.

    Geolog,Lublin
    GPX w motocyklowym niebie

  • 4. Data: 2012-07-28 22:28:23
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 28 Lip, 20:19, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Nie zebym sie lansowal, ale czy ta opona jest jeszcze dobra:

    Tak - jeśli z drugiej strony jest tak dobra jak na środku i jeśli
    zaczniesz jeździć swój ulubiony łuk w przeciwnym kierunku..?

  • 5. Data: 2012-07-28 22:31:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-28, goman <t...@i...pl> wrote:
    > wystarczy na traske do chorwacji :)

    No nie wiem bo sie wybieram Jadranska Magistrala od Rijeki na sam dol ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-07-28 22:32:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-28, ditron <t...@g...com> wrote:

    > Tak - jeśli z drugiej strony jest tak dobra jak na środku i jeśli
    > zaczniesz jeździć swój ulubiony łuk w przeciwnym kierunku..?

    Jest troszke lepsza, da sie zobaczyc gdzie byl kiedys bieznik ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-07-28 22:51:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-28, Geolog <geolog4@> wrote:

    46.jpg

    > Ładny widok, prawidłowo zużyta opona.

    Eeee spodziewalem sie innej odpowiedzi. Tzn, ze jezdze jak pizda bo zakrety
    to sie na pelnym gazie i z uniesionym kolem robi ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-07-28 22:56:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-28 22:51, AZ pisze:

    > Eeee spodziewalem sie innej odpowiedzi. Tzn, ze jezdze jak pizda bo zakrety
    > to sie na pelnym gazie i z uniesionym kolem robi ;-)

    No jak pizda jeździsz:-)Lepiej?
    Jedną gumę udało mi się zużyć po bokach a na środku sporo było,ale tak
    tylko w górach..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2012-07-30 08:38:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Nie zebym sie lansowal, ale czy ta opona jest jeszcze dobra:

    Opona opona, ale tarcze masz wyszczerbionom.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead