  • Data: 2024-03-03 13:12:59
    Temat: Następna Samsunga A50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od wielu lat mam A50. Już raz potrzaskałem wyświetlacz, wymieniłem na
    oryginalny (razem z baterią, ponoć przyklejona i się nie da inaczej)
    chyba za 300 zł.
    No i znowu i tak już potrzaskany wyświetlacz dobiłem. No to wymienię
    jeszcze raz, bo z telefonu jest bardzo zadowolony.
    Ale w Poznaniu już nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.
    I nie chciałbym się rozczarować oddając do najbliższego serwisu.

    To może jednak nowy? Nowego A50 nie widzę 4/128.

    To może Samsung A34?

    Mam teraz awaryjnie Samsunga A8. Ten przycisk Biby do szału mnie
    doprowadza. Żądna z miliona porad z internetu nie potrafi go wyłączyć.
    Dlatego ostrożnie podchodzę do nowego, abym się nie zawiódł.

    Robert