  • Data: 2024-03-03 21:31:45
    Temat: Re: Następna Samsunga A50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2024 o 21:07, PiteR pisze:

    &idPhone2=12074

    > 2022, March 29
    >
    > Jaki tam stary. Mój to jest stary J5 2017r. Ameliniowy :)

    Mój to był przypadek. Ojebałem się w Internety (Allegro/cokolwiek) i
    poszedłem d galerii, gdzie był przedstawiciel Play (moja sieć) oraz
    Orange, Plus i Timobajl + sklepy "EuroAGD, Mediaexpert, itd. Wszystko w
    jednym budynku i JA, cały na biało z 2 godzinami na dyskusje i wybór.

    Łaziłem i mędziłem...a to cena nie taka ato bateria podła,NOCZ,
    wyjscia/wejscia 5G...wybrałem Sjajomi 5G :) ...ale był tam PAN, co
    pokazał mi wypalone ekrany amoled na Sjajomi...i wskazał tego OPPO
    Reno7...uznając, że nie miał, żadnej reklamacji ani zwrotu. Polukałem po
    Internetach jak to wypada w prawdzie i go kupiłem. Trafione. Czyli nie
    było to polowanie na nic w sensie ceny i możliwosci. Budżet był
    nieograniczony. Wybrałem w miarę tanio i tyle ile potrzebuję. Trafiłem w
    100%. Zawsze jest problem z wybraniem "nowinki" bo wady ujawniają się
    często po 2 latach użytkowania a jak je stwierdzić w momencie
    promocji/nowy model?

    Hyhyhy.
    --
    LordBluzg(R)??