  • 61. Data: 2011-01-28 15:36:04
    Temat: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 15:31:51 +0100, r...@k...pl wrote:
    >Thu, 27 Jan 2011 17:27:06 +0100, w

    >Rozmawiamy o sensownych :).

    Jak jedna droga stoi to inne nagle nabieraja sensu :-)

    >Otworzyli miesiąc temu i nikt nic nie wie? :)

    A bo tak jakos z zaskoczenia .. i nawet nie bardzo wiadomo gdzie sie
    na nia wjezdza :-)

    J.

  • 62. Data: 2011-02-07 16:02:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Jan 2011 15:36:04 +0100, w
    <i...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A bo tak jakos z zaskoczenia .. i nawet nie bardzo wiadomo gdzie sie
    > na nia wjezdza :-)

    Też nie wiem :).
    Pewnie jeden wjazd jest z DK8, potem A4, a potem nie wiem, a mapy nie mam pod
    ręką (pewnie gdzieś w ok. lotniska).

  • 63. Data: 2011-02-07 16:12:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Feb 2011 16:02:32 +0100, r...@k...pl wrote:

    >Też nie wiem :).
    >Pewnie jeden wjazd jest z DK8, potem A4, a potem nie wiem, a mapy nie mam pod
    >ręką (pewnie gdzieś w ok. lotniska).

    Dokladnie - wjazd z DK8 - Magnice, pare km przed Wroclawiem (z
    poludnia), dojazd do A4, a potem trzeba i tak na wezel bielanski i
    wjechac na DK8.
    Chwilowo zaden zysk, chyba ze ktos ma inne plany niz Wroclaw albo
    korek wielki.

    J.