  • 141. Data: 2021-02-01 22:43:31
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rv9b0d$9lu$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > ?????

    pieniądze liczyć
    okno zasłonięte żeby nikt nie podglądał
    układam potem warstwe pod materacem i śpię na pieniądzach ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 142. Data: 2021-02-01 22:54:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2021 o 22:43, PiteR pisze:
    > in <news:rv9b0d$9lu$1$Cav@news.chmurka.net>

    > pieniądze liczyć
    > okno zasłonięte żeby nikt nie podglądał
    > układam potem warstwe pod materacem i śpię na pieniądzach ;)

    Bardziej wygodnie jest, czy o co chodzi?Do trumny też sobie każesz włożyć?

  • 143. Data: 2021-02-01 23:23:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rv9tb7$kv6$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > Do trumny też sobie każesz włożyć?

    zamówię wersję z kieszeniami :)

  • 144. Data: 2021-02-02 03:35:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsACC4A49A45F9Adayrider@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > in <news:u5haq8ot8h9i.dlg@emil.not.valid>

    > Tak. Jak się z tym czujesz
    > wpierdolić 150 tys w kupe blachy i śrubek
    > podjarany reklamami w tv.

    halo Kija opuść szybę, halo Kija! opuść szybę!
    szyyybę opuuuuść kuuurwa!

    :)

  • 145. Data: 2021-02-02 10:01:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 2.02.2021 o 03:35, PiteR napisał:

    > in <news:XnsACC4A49A45F9Adayrider@127.0.0.1>

    > halo Kija opuść szybę, halo Kija! opuść szybę!
    > szyyybę opuuuuść kuuurwa!
    >
    > :)

    Sam sobie odpowiadasz? No, śmieszno i straszno.
    Możesz już podnieść szybę, kurwa. Kija.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi
    (ks. Benedykt Chmielowski)

  • 146. Data: 2021-02-02 15:00:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:z31mb6kagilg.xle3nrn6rgz8$.dlg@40tude.net>
    user collie pisze tak:

    > Sam sobie odpowiadasz? No, śmieszno i straszno.
    > Możesz już podnieść szybę, kurwa. Kija.

    o pies znowu wybił