  • 31. Data: 2022-11-09 23:25:18
    Temat: Re: Ni ma co kupić
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 2.11.2022 o 13:41, PiteR pisze:
    straszne

    > nic nie zastąpi pojemnosci. (c) prof Chris

    "There's no replacement for displacement" - redneckowska mądrość ludowa.

  • 32. Data: 2022-11-10 14:52:25
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 09.11.2022 22:48, scobowski wrote:
    [...]
    > O tym, jaki jest komfort i jak się czujesz po 1000Km w fotelu.... No :)
    > O kulturze pracy om642 vs. vagowskie kosiarki.... słów brak :)
    Taaa, dizel i kultura pracy. :-D Jak już E350/400, to tylko w benzynie.
    Ale OP raczej czegoś do miasta potrzebuje. Do jeżdżenia tras po 10, a
    nie po 1000 km.

    > Za 15 lat (tyle planuję go eksploatować) te nowe gólfy i daczje będą już
    > dawno kostkami na wysypisku albo żyletkami pozyskanymi ze stali z
    > recyklingu ;-)
    > A wtedy sprzedam na taksówkę ;-)
    A zastanowiłeś się, czy stać cię na jego eksploatację czy też części
    będziesz na szrotach kupował? Merc z wyższej półki to fajna rzecz, ale
    trzeba się zastanowić, czy stać cię będzie np. na wymianę rozrządu w V6.
    BTW, wydaje mi się, że ta czynność jest droższa w przypadku klekota niż
    w benzynce. No i trzeba pamiętać o prawdopodobnej konieczności wydania
    kolejnej fortuny na wtryski do klekota. :-D