  • 1. Data: 2022-11-02 12:28:08
    Temat: 16 pirat z klapką na oku
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://niusy.pl/@nczas.com/alk

    "Policyjny pościg za 16-letnim piratem drogowym...
    próbowali zatrzymać do kontroli kierowcę osobowego audi, który
    przekroczył dopuszczalną prędkość o 39 km/h
    Kierowca w jego trakcie łamał wszelkie przepisy drogowe, taranował
    pojazdy, wyprzedzał je poboczem, a nawet doprowadzał do zdarzeń
    drogowych. Momentami osiągał prędkość ponad 240 km/h

    Nieletni był trzeźwy, nie posiadał prawa jazdy i wiózł dwoje pasażerów,
    14-latkę i 18-latka, których swoją brawurą również naraził na
    niebezpieczeństwo utraty życia i zdrowia.
    "

    Brawo :-)

    Takich kierowców nam trzeba :-)

  • 2. Data: 2022-11-02 13:19:33
    Temat: Re: 16 pirat z klapką na oku
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 02.11.2022 o 12:28, ii pisze:

    > http://niusy.pl/@nczas.com/alk

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-11-02 14:33:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Nov 2022 12:28:08 +0100, ii wrote:
> [...]
    > 14-latkę i 18-latka, których swoją brawurą również naraził na
    > niebezpieczeństwo utraty życia i zdrowia.

    Dostanie zakaz prowadzenia na 2 lata? :-)

    No ale jak mu podliczą straty, to dlugo jeszcze nie bedzie mial
    samochodu :-)

    Chociaz ... jak to jest - na razie bedą sciagac z rodziców,
    ale zostanie cos dla niego od 18 lat, czy nie?

    J.

  • 4. Data: 2022-11-02 17:59:16
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > pasażerów, 14-latkę i 18-latka, których swoją brawurą również naraził
    > na niebezpieczeństwo utraty życia i zdrowia.

    Kluczowe pytanie dla takich zachowań kulsonów, mieli powody do
    zatrzymywania i pogoni za audicą czy znowu ryzykowali życiem i zdrowiem
    ludzi dla rutyny?

  • 5. Data: 2022-11-02 18:45:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.11.2022 o 14:33, J.F pisze:

    > Dostanie zakaz prowadzenia na 2 lata? :-)

    Możliwe :-)

    > No ale jak mu podliczą straty, to dlugo jeszcze nie bedzie mial
    > samochodu :-)

    Myślisz, że naprawdę były jakieś straty?

    > Chociaz ... jak to jest - na razie bedą sciagac z rodziców,
    > ale zostanie cos dla niego od 18 lat, czy nie?

    Tak, aż do grobowej deski :-)

  • 6. Data: 2022-11-02 18:47:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.11.2022 o 17:59, trybun pisze:

    > Kluczowe pytanie dla takich zachowań kulsonów, mieli powody do
    > zatrzymywania i pogoni za audicą czy znowu ryzykowali życiem i zdrowiem
    > ludzi dla rutyny?

    Nie ma chyba wątpliwości, że jak o nich chodzi to siano wychodzi z butów.

  • 7. Data: 2022-11-02 20:09:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2022 o 17:59, trybun pisze:

    > Kluczowe pytanie dla takich zachowań kulsonów, mieli powody do
    > zatrzymywania i pogoni za audicą czy znowu ryzykowali życiem i zdrowiem
    > ludzi dla rutyny?

    Tak jak uważam kulsonów generalnie za... w sumie nieważne, tak jak ktoś
    spierdala przed zwykłą kontrolą to jest jak dla mnie wystarczająca
    przesłanka żeby go gonić. Kwestia tylko jak wysoko warto ryzykować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-11-02 20:20:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.11.2022 o 20:09, Shrek pisze:

    > Tak jak uważam kulsonów generalnie za... w sumie nieważne, tak jak ktoś
    > spierdala przed zwykłą kontrolą to jest jak dla mnie wystarczająca
    > przesłanka żeby go gonić. Kwestia tylko jak wysoko warto ryzykować.

    Tak, zwykła kontrola +39km/h :-)

    Wszyscy powinni ich olewać. Jest kompletnie niedorzecznym, że ludzie
    tolerują pasożytów.

  • 9. Data: 2022-11-02 20:25:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2022 o 20:20, ii pisze:

    > Tak, zwykła kontrola +39km/h :-)

    No i przyszłoby ci do głowy żeby spierdalać za 39?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2022-11-02 20:35:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.11.2022 o 20:25, Shrek pisze:

    > No i przyszłoby ci do głowy żeby spierdalać za 39?

    Jakbym nie był taką ciotą jaką jestem to oczywiście tak.