  • 1. Data: 2010-02-24 13:52:41
    Temat: Nie ma ktoś w DC opon do kaszlaka na zbyciu ??
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    Witam.

    Jak w temacie - nie ma kto na zbyciu używanych ale jeszcze w niezłym
    stanie opon do kaszla ??
    Ewentualnie może komuś zalegają już niepotrzebne stare koła ??

    Albo opony w rozmiarze 165-175/70R13 ??

    Potrzebuję do przyczepki z niewiadowa, a nie będę kupował nowych...

    Pozdrawiam !!

  • 2. Data: 2010-02-24 15:49:17
    Temat: Re: Nie ma ktoś w DC opon do kaszlaka na zbyciu ??
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@u...com> napisał w
    wiadomości news:hm37eo$lh3$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...
> [...]
    > stanie opon do kaszla ??
    > Ewentualnie może komuś zalegają już niepotrzebne stare koła ??

    szkoda że nie w gliwicach, bo bym ci podarowal pare kolek do kaszla, 4
    chyba mam napewno, bo dwie mi ostatnio za.... jakies zlomiarze z piwnicy;)
    z korytaza.

    mam też jakieś same opony 175/70 r13,

    ale tak jak mowie - gliwice. ale gdyby ktos chcial z gliwic;))))

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 3. Data: 2010-02-24 16:16:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-24 15:49, Bartek pisze:

> [...]
    > z korytaza.
    >
    > mam też jakieś same opony 175/70 r13,
    >
    > ale tak jak mowie - gliwice. ale gdyby ktos chcial z gliwic;))))

    No cóż Gliwice nie DC, a w tamtym kierunku nie mam nikogo :(

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-02-24 23:06:12
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    Czarek Daniluk pisze:
> [...]
    >
    > Albo opony w rozmiarze 165-175/70R13 ??
    >
    > Potrzebuję do przyczepki z niewiadowa, a nie będę kupował nowych...

    ja mam 4 sztuki takich gumek i też mieszkam w Dużych Cielcach ziom :D
    napisz na priv kolego

  • 5. Data: 2010-02-24 23:08:12
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    Diabełson pisze:

    > ja mam 4 sztuki takich gumek i też mieszkam w Dużych Cielcach ziom :D
    > napisz na priv kolego

    aha, nr tel 0-666 202020,wew 997

  • 6. Data: 2010-02-25 08:59:12
    Od: "f" <...@g...ij>

    Użytkownik "Czarek Daniluk"
    <c...@u...com>
    napisał w wiadomości
    > No cóż Gliwice nie DC, a w
    > tamtym kierunku nie mam
    > nikogo :(

    Lokalni wulkanizatorzy nie
    mają? Dla nich pozbycie się to
    też wydatek.

  • 7. Data: 2010-02-25 18:56:05
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-25 08:59, f pisze:

    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@u...com> napisał w
    > wiadomości news:hm3fri$6m8$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...
    >
    > Lokalni wulkanizatorzy nie mają? Dla nich pozbycie się to też wydatek.

    Właśnie że byłem u jednego i do kaszla to napewno gum nie znajdzie u
    siebie w jakimkolwiek stanie :(

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Jaki koszt ?? przyjeżdża badylarz i zabiera każdą ilość do ogrzewania
    szklarni ;)