  • 1. Data: 2010-02-24 13:32:33
    Temat: ciche opony
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Witam,

    Jakie opony są tak naprawde ciche.
    Polećcie coś proszę.

    Miałem letnie Bridgestone Turanza i były głośne.
    Teraz mam zimowe Nokiany i tez strasznie je słychać.
    Buczą już od 50-60 km/h.

    pzdr.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-02-24 13:53:15
    Temat: Re: ciche opony
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polećcie coś proszę.
    >
    > Miałem letnie Bridgestone Turanza i były głośne.
    > Teraz mam zimowe Nokiany i tez strasznie je słychać.

    hm.. ja mam zwykle zimowki barum polaris 2.. i sa ciche :) Moze to nie
    opony, a lozyska daja znac o sobie?

  • 3. Data: 2010-02-24 13:56:57
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jakie opony są tak naprawde ciche.
    > Polećcie coś proszę.
    >
    > Miałem letnie Bridgestone Turanza i były głośne.
    > Teraz mam zimowe Nokiany i tez strasznie je słychać.
    > Buczą już od 50-60 km/h.

    ze znanych mi ciche są np. Pirelli P7, Yokohama C-drive, A-drive,
    pytanie jeszcze czy samochód nie ma takiej konstrukcji zawieszenia, która w
    połączeniu z niektórymi bieżnikami powoduje ich ząbkowanie i głośną pracę
    opon, np. Focus, Vectra B,...?
    brat

  • 4. Data: 2010-02-25 09:06:48
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-02-24 13:32, Jacek pisze:

    > Jakie opony s? tak naprawde ciche.
    > Poleaecie co? prosze.

    Ja mam na lato Fulde Carrat Progresso (chyba tak sie nazywaja) w
    Escorcie i w porownaniu z Barumkami, ktore mialem wczesniej to roznica
    na plus jest kolosalna. Az milo sluchac :)

    --
    jarek

  • 5. Data: 2010-02-25 10:01:08
    Od: "Maciej M." <x...@i...pl>

    On 2010-02-24 13:32, Jacek wrote:
    > Witam,
    >
    > Jakie opony są tak naprawde ciche.
    > Polećcie coś proszę.

    Dunlop, mam poprzednika modelu SP Sport 01 - dokladniej to musialbym
    sprawdzic.

    Przy przelotowej jezdzie 140kmh slysze przede wszystkim silnik i szum
    powietrza oplywajacego maske.

    Najcichsze opony jakie mialem do tej pory.

    --
    MM

  • 6. Data: 2010-02-25 10:19:00
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 24 Lut, 13:53, "mateusx6" <m...@w...pl> wrote:

    > hm.. ja mam zwykle zimowki barum polaris 2.. i sa ciche :) Moze to nie
    > opony, a lozyska daja znac o sobie?

    nie są ciche :). Mam i używam.

    pozdr
    Przemek

  • 7. Data: 2010-02-25 14:03:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Maciej M. pisze:

> [...]
    > powietrza oplywajacego maske.
    >
    > Najcichsze opony jakie mialem do tej pory.

    Potwierdzam, bardzo ciche opony.

  • 8. Data: 2010-02-25 20:08:51
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Jakie opony są tak naprawde ciche.
    > Polećcie coś proszę.

    Yokohama Avs decibel
    naprawdę bezgłośne.

  • 9. Data: 2010-02-25 23:59:21
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Yokohama Avs decibel
    > naprawdę bezgłośne.
    Niestety nie ma ich w rozmiarze 225/55/16 99Y

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-02-26 00:16:58
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Witam,