  • 1. Data: 2010-02-24 10:35:03
    Temat: Opony - 235/40R18 - NIE SPORTOWE
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Witam,

    potrzebuje opony w rozmiarze 235/40R18 do normalnej eksploatacji. Z tego
    co widzę, to w tym rozmiarze większość opon ma w nazwie sport coś tam.

    Ja nie potrzebuje sportowych opon. Co polecacie? Cena do 650zł/szt :)
    wg. opony.com

    Goodyear EXCELLENCE
    Goodyear EAGLE F1 GSD3
    Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC
    Firestone FHSZ90
    Pirelli P Zero Nero
    Bridgestone RE050A

    inne?

  • 2. Data: 2010-02-24 10:43:55
    Temat: Re: Opony - 235/40R18 - NIE SPORTOWE
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 24 lut 2010 o 10:35 GMT, CUT_INZ napisał(a):

    > Witam,
    >
    > potrzebuje opony w rozmiarze 235/40R18 do normalnej eksploatacji. Z tego
    > co widzę, to w tym rozmiarze większość opon ma w nazwie sport coś tam.

    To ze maja w nazwie sport, nie oznacza ze nawet lezaly kolo sportowych...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 3. Data: 2010-02-24 11:08:14
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 24-02-2010 10:43, Brzezi pisze:

    > To ze maja w nazwie sport, nie oznacza ze nawet lezaly kolo sportowych...
    >
    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    Głównie chodzi mi o to, żebym nie musiał kupować opon co 15-20k km.

  • 4. Data: 2010-02-24 11:54:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuje opony w rozmiarze 235/40R18 do normalnej eksploatacji.
    > Z tego co widzę, to w tym rozmiarze większość opon ma w nazwie
    > sport coś tam.

    /40 i niesportowe ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-02-24 11:59:49
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    CUT_INZ wrote:

    > Głównie chodzi mi o to, żebym nie musiał kupować opon co 15-20k km.

    Spoko nie musisz sie przejmowac i spokojnie kup te z Sport w nazwie. Ja zrobiłem
    na swoich Continentalach (ze Sport w nazwie) 20 tysięcy i są prawie jak nowe :)
    Myslę, ze spokojnie jeszcze 3 sezony pojeżdżę, a daje ostro w palnik ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 6. Data: 2010-02-24 12:01:18
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 24-02-2010 11:54, J.F. pisze:

    > /40 i niesportowe ? :-)

    Takie mam fabryczne w e-klasie.

  • 7. Data: 2010-02-24 12:20:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    >
    > /40 i niesportowe ? :-)
    >
    > J.

    to, że opona ma niski profil nie świadczy o tym, że jest sportowa :)
    Co najwyżej nie na polskie drogi :)

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-02-24 12:58:47
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Katanka pisze:
    > prawie jak nowe :) Myslę, ze spokojnie jeszcze 3 sezony pojeżdżę, a daje
    > ostro w palnik ;)

    Chyba mamy rozbiezne definicje "dawac w palnik".
    Ja bym sie cieszyl, jakby mi druty nie wylazily po 10kkm :)

    MarcinJM

  • 9. Data: 2010-02-24 13:57:29
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    MarcinJM wrote:

    > Chyba mamy rozbiezne definicje "dawac w palnik".
    > Ja bym sie cieszyl, jakby mi druty nie wylazily po 10kkm :)

    Jeżdżę "normalnie", ale bardzo dynamicznie. Normalnie w sensie, że nie chdozę
    bokami w zakręty czy nie ruszam z piskiem.

  • 10. Data: 2010-02-24 14:37:41
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    JAKIE OPONY POLECACIE W TYM ROZMIARZE? NAJLEPIEJ TRWAŁE, CICHE i
    MOŻLIWIE KOMFORTOWE