  • 1. Data: 2010-02-24 10:39:15
    Temat: Typowe wozidło- Astra II?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    Szukam typowego, pospolitego wozidła dla czteroosobowej rodziny.
    Wymagania: kombi, klima (wystarczy ręczna), mile widziane
    podgrzewane lusterka.
    Ważna jest względna pospolitość (brak problemów z częściami
    czy fachowcem), w miarę odporność na rdzę, niezbyt droga
    eksploatacja. Nieistotne są osiągi czy super komfort jazdy.
    Cena ok. 14-15 tys.

    Podoba mi się Astra II- czy to dobry wybór? Na co zwracać
    uwagę przy kupnie?

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 2. Data: 2010-02-24 11:00:56
    Temat: Re: Typowe wozidło- Astra II?
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 24 Lut, 10:39, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Szukam typowego, pospolitego wozidła dla czteroosobowej rodziny.

    Trudno o bardziej typowe i pospolite autko niz Astra II, wiec niby
    idealne dla Twoich wymagan.... ale:

    > Wymagania: w miarę odporność na rdzę

    Tutaj osmiele sie zauwazyc, ze Astra II do odpornych na rdze niestety
    nie nalezy. I nie sluchaj glosow "mam astre i nie rdzewieje" - jesli
    nie akceptujesz rdzy, to Astra II nie bedzie dobrym wyborem, lepiej
    juz isc chocby we francuzy z grupy PSA, do tego bedzie pewnie nieco
    taniej.

  • 3. Data: 2010-02-24 11:22:04
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    choczsz rzecze:

    > Tutaj osmiele sie zauwazyc, ze Astra II do odpornych na rdze niestety
    > nie nalezy. I nie sluchaj glosow "mam astre i nie rdzewieje" - jesli

    No ponoć mieli znacznie poprawić w stosunku do jedynki, dlatego
    właśnie rozważam...

    > nie akceptujesz rdzy, to Astra II nie bedzie dobrym wyborem, lepiej

    Nie to, że nie akceptuję ;-) Ale autko będzie nie garażowane,
    lepiej, żeby trochę posłużyło...

    > juz isc chocby we francuzy z grupy PSA, do tego bedzie pewnie nieco
    > taniej.

    A jakieś konkretne modele mógłbyś może polecić?

    Dzięki.

  • 4. Data: 2010-02-24 11:24:39
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Tutaj osmiele sie zauwazyc, ze Astra II do odpornych na rdze
    > niestety nie nalezy.

    To raz. A dwa: wnętrze dość ciasne...

  • 5. Data: 2010-02-24 11:26:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Dominik & Co pisze:
    > A jakieś konkretne modele mógłbyś może polecić?
    >
    > Dzięki.

    Ja rozważałem Peugeota 406 po modernizacji, auto bardzo moim zdaniem
    ładne i dosyć trwałe. Wypadło jednak na saaba nie pytaj jednak czy
    jestem zadowolony bo na razie stoi :)

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-02-24 11:27:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Dominik & Co pisze:
> [...]
    > Cena ok. 14-15 tys.
    >
    > Podoba mi się Astra II- czy to dobry wybór? Na co zwracać

    BMW E39 Touring.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-02-24 11:56:45
    Od: " Mikah1207" <m...@N...gazeta.pl>

    A może Stilo?
    Oszczędne w wersji jtd, części też raczej za śmieszne pieniądze,
    a bardzo pojemne.

  • 8. Data: 2010-02-24 11:57:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-24 11:00, *choczsz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Tutaj osmiele sie zauwazyc, ze Astra II do odpornych na rdze niestety
    > nie nalezy. I nie sluchaj glosow "mam astre i nie rdzewieje" - jesli
    > nie akceptujesz rdzy, to Astra II nie bedzie dobrym wyborem, lepiej

    To jest bzdura.

    > juz isc chocby we francuzy z grupy PSA, do tego bedzie pewnie nieco
    > taniej.

    Przy kupnie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2010-02-24 12:02:50
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Mikah1207 pisze:
    > A może Stilo?
    > Oszczędne w wersji jtd, części też raczej za śmieszne pieniądze,
    > a bardzo pojemne.

    dobry wybór, ale trzeba pogodzić się z typowymi upierdliwościami jakie
    zafundował fiat. Nie jest to trudne bo konkurencja także nie zostaje w
    tyle jeśli chodzi o gafy.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-02-24 12:12:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 10:39:15 +0100, Dominik & Co napisał(a):

    > Ważna jest względna pospolitość (brak problemów z częściami
    > czy fachowcem), w miarę odporność na rdzę, niezbyt droga
    > eksploatacja. Nieistotne są osiągi czy super komfort jazdy.

    IMO jak już kupujesz dla rodziny, to zadbaj o trochę komfortu...

    A jak chcesz superpospolite auto w tej cenie, to faktycznie Astra, Golf,
    Focus... Generalnie wszystko co ma duży numerek obok nazwy kategorii na
    moto.allegro ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl