  • 11. Data: 2021-10-18 06:34:42
    Temat: Re: Nie wytrzymię - idioci, kurwa idioci;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-10-2021 o 18:52, T. pisze:

    > Nie da się od razu

    Oczywiście że się da - i to nie od razu tylko jeszcze wcześniej.
    Tzn. przed otwarciem.
    O to cały ten zgiełk.

  • 12. Data: 2021-10-18 10:31:43
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-17 o 19:57, Shrek pisze:
> [...]
    j-%C5%9Bwi%C4%99tokrzyskiego-i-ma%C5%82opolskiego-kr
    ak%C3%B3w.385768/page-406

    > Znaczy jakie? Że najpierw trzeba spiedolić? Przecież wystarczyło jak
    > gmoch strzałkami to narysować i każdy z iq szympansa połapałby się, że
    > to musi jebnąć. A rozwiązanie jak poprzednio narysowali jak słusznie
    > zauważyłeś na SSC
    >
    > https://www.skyscrapercity.com/attachments/163415406
    1559-png.2197314/

    O ile dobrze pamiętam kilkadziesiąt stron wcześniej w tym wątku -
    kontrakt nie obejmował innej organizacji ruchu, a nikt nie przewidział
    takiego korka. Jakie zatem podstawy miał wykonawca, żeby zrobić taką
    łącznicę? Teraz musi się zebrać plenum w GDDKiA i zarządzić wykonanie,
    tylko pytanie - komu to zlecić? I kiedy to wykona?
    W Warszawie 130 m niedasizmu dość sprawnie miasto wyasfaltowało - będzie
    wcześniej, niż tunel. Zobaczymy, ile potrwa tam budowa...
    T.

  • 13. Data: 2021-10-18 10:36:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-10-2021 o 10:31, T. pisze:

> [...]
    >>
    > O ile dobrze pamiętam kilkadziesiąt stron wcześniej w tym wątku -
    > kontrakt nie obejmował innej organizacji ruchu, a nikt nie przewidział

    No właśnie o to chodzi, że powinien przewidzieć.

  • 14. Data: 2021-10-18 17:03:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    1559-png.2197314/

    > O ile dobrze pamiętam kilkadziesiąt stron wcześniej w tym wątku -
    > kontrakt nie obejmował innej organizacji ruchu, a nikt nie przewidział
    > takiego korka.

    Czyli wracamy do punktu wyjścia - idiots - idiots everywhere! Więc nie
    mów, że się nie da. Po prostu trzeba zatrudnić kompetentnych ludzi. A
    tych co to klepneli i ich nadzorców pożegnać i wpisać im to osiąfnięcie
    do portfilio - publicznie.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-10-19 18:50:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-18 o 17:03, Shrek pisze:

> [...]
    > mów, że się nie da. Po prostu trzeba zatrudnić kompetentnych ludzi. A
    > tych co to klepneli i ich nadzorców pożegnać i wpisać im to osiąfnięcie

    https://www.gov.pl/web/gddkia-krakow/wprowadzimy-zmi
    any-w-organizacji-ruchu-na-wezle-szczepanowice-na-s7

    T.

  • 16. Data: 2021-10-19 19:32:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2021 o 18:50, T. pisze:

    > https://www.gov.pl/web/gddkia-krakow/wprowadzimy-zmi
    any-w-organizacji-ruchu-na-wezle-szczepanowice-na-s7

    Co potwierdza tylko to, co napisałem. Idioci - każdy kto ma iq powyżej
    dzbana by wiedział, że to nie zadziała. Każdy wiedział, że się
    spierdoli. Każdy wiedział, że w końcu poprawią, bo inaczej się nie da.

    I co - idioci osiągneli wiele sukcesów - zbudowali, otwoerzyli,
    monitorowali i "wprowadzą zmiany". Jak już pisałeś - wystarczyło na SSC
    zajrzeć i to wiele "stron" w wątku wstecz, więc czas był. A i na konice
    winne sukcesu okazało się google maps:P

    --
    Shrek