  • 1. Data: 2021-10-15 18:17:22
    Temat: Nie wytrzymię - idioci, kurwa idioci;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pamiętacie jak minister łapał stopa z okazji otwarcia S7?

    https://twitter.com/MI_GOV_PL/status/144497256060145
    2547

    No to w weekend czas przejzdu z okazji nowej drogi wydłużył się o ponad
    godzinę. Czemu - a bo jakieś niedorozwoje wymyśliły sobie, że niegłupim
    pomysłem będzie przeplatać kierunki Warszawa-Kraków z Kraków-Warszawa na
    rondzie.

    https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/9f/4d/61671a41
    bce6d_o_large.jpg

    Więc powstało wahadło, tylko bez świateł - ci z krakowa mieli
    pierwszeństwo - ci z warszawy mieli 10 kilometrowy korek (przy czym nowy
    odcinek ma 14 km;). I żodyn kurwa nie mógł przewidzieć, że się zesra!
    Żodyn! Normalnie jakby pierun z jasnego nieba pierolnął!

    Tym bardziej że dwa lata wcześniej, na tej samej drodze, w tym samym
    województwie się zesrało tak samo;) Tam dwa tygodnie myśleli i w koncu
    przeczytali na SSC gdzie należy wylać 50 metrów bieżących asfaltu żeby
    działało.

    Idiots - idiots everywhere:(
    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-10-15 22:28:08
    Temat: Re: Nie wytrzymię - idioci, kurwa idioci;)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Oct 2021 18:17:22 +0200, w <6169a990$0$541$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > województwie się zesrało tak samo;) Tam dwa tygodnie myśleli i w koncu
    > przeczytali na SSC gdzie należy wylać 50 metrów bieżących asfaltu żeby

    Ale bogu dzięki miałeś nawigację dzięki czemu ominąłeś wszystkich głąbów
    stojących w korku jakąś z dupy drogą na szerokość 1,5 malucha :)

  • 3. Data: 2021-10-16 07:45:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2021 o 22:28, r...@k...pl pisze:

    > Ale bogu dzięki miałeś nawigację dzięki czemu ominąłeś wszystkich głąbów
    > stojących w korku jakąś z dupy drogą na szerokość 1,5 malucha :)

    Mnie tam nawet w pobliżu nie było, ale dość dobrze oddałeś to co się
    odpierdala. W wyniku szumnych i kosztownych działań robimy coś, co potem
    w wyniku głupoty zupłnie nie działa. Zeby było tylko troszkę gorzej niż
    przed wizytą ministra trzeba odpieralać sztuczki w stylu jeżdzenie po
    polu zamiast otwartą przez niego ekspresówką.

    Sasiny - wszędzie kurwa sasiny!

    A to tylko 14 kilometrów drogi - pomyśl co by było gdyby rzeczywiście
    zbudowali lotnisko albo elektrownię atomową!
    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-10-17 12:12:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-15 o 18:17, Shrek pisze:
> [...]
    > województwie się zesrało tak samo;) Tam dwa tygodnie myśleli i w koncu
    > przeczytali na SSC gdzie należy wylać 50 metrów bieżących asfaltu żeby

    Trzeba jednak umieć pewne sprawy interpretować, zanim się nazwie kogoś
    idiotą - proszę popatrz na to rondo i sprawdź, czy rzeczywiście
    pierwszeństwo mieli ci z Krakowa... Proszę jednak pamiętać, że na
    rondzie pierwszeństwo mają kierowcy będący już na rondzie - tak na
    wszelki wypadek przypominam wszystkim, którzy prawo jazdy wygrali w
    czipsach. A korek tam był od południa do tego ronda. Te 10 kilometrów
    korka stało na nowo oddanym odcinku.
    Życzę miłego dnia.
    T.

    Tu fajny komentarz:
    https://www.youtube.com/watch?v=KgM6EjrGfxM

  • 5. Data: 2021-10-17 12:28:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2021 o 12:12, T. pisze:

    > Trzeba jednak umieć pewne sprawy interpretować, zanim się nazwie kogoś
    > idiotą - proszę popatrz na to rondo i sprawdź, czy rzeczywiście
    > pierwszeństwo mieli ci z Krakowa...

    Tak zauważyłem, ze się pomyliłem. Ale jak trzeba to mogę flamastrem
    narysować gdzie trzeba 50 metrów asfaltu położyć;)

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-10-17 15:50:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > wszelki wypadek przypominam wszystkim, którzy prawo jazdy wygrali w
    > czipsach. A korek tam był od południa do tego ronda. Te 10 kilometrów

    Czytam Twój wpis 3 raz i nadal nie wiem co chciałeś przekazać.
    Oprócz drobnego sprostowania co do tego kto miał pierwszeństwo, (co
    nijak nie wpływa na całość uwag), chyba nic.....

    Krzyżowanie się kierunków ruchu w takim przypadku jest kretynizmem.
    Nie obronisz tego, choćbyś nie wiem jak się starał i jak ściemniał.

  • 7. Data: 2021-10-17 15:54:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > wszelki wypadek przypominam wszystkim, którzy prawo jazdy wygrali w
    > czipsach. A korek tam był od południa do tego ronda. Te 10 kilometrów

    Lepszy jest komentarz do tego filmu:

    "Mała aktualizacja: w TVP Kraków przedstawiciel krakowskiego oddziału
    GDDKiA powiedział, że ,,mamy przygotowaną zmianę organizacji ruchu
    polegającą na poprowadzeniu ruchu w kierunku Warszawy na Kraków inną
    łącznicą na węźle w Szczepanowicach tak aby te kierunki ruchu nie
    przecinały się wzajemnie". Ale to dopiero wtedy, gdy sytuacja z
    ostatniej niedzieli będzie się powtarzać.

    Czyli się da, tylko po co zrobić tak od razu.

    Link do materiału: https://krakow.tvp.pl/56380006/14102021-1830 (10:15)"

    Dzbany drogowcy nic nie mają sobie do zarzucenia - przecież wyszło
    świetnie....

  • 8. Data: 2021-10-17 18:51:35
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-17 o 12:28, Shrek pisze:

    > Tak zauważyłem, ze się pomyliłem. Ale jak trzeba to mogę flamastrem
    > narysować gdzie trzeba 50 metrów asfaltu położyć;)

    https://www.skyscrapercity.com/threads/s7-granica-wo
    j-%C5%9Bwi%C4%99tokrzyskiego-i-ma%C5%82opolskiego-kr
    ak%C3%B3w.385768/page-406

    T.

  • 9. Data: 2021-10-17 18:52:49
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-17 o 15:54, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Link do materiału: https://krakow.tvp.pl/56380006/14102021-1830 (10:15)"
    >
    > Dzbany drogowcy nic nie mają sobie do zarzucenia - przecież wyszło

    Nie da się od razu - polecam wątek
    https://www.skyscrapercity.com/threads/s7-granica-wo
    j-%C5%9Bwi%C4%99tokrzyskiego-i-ma%C5%82opolskiego-kr
    ak%C3%B3w.385768/page-406

    Takie są procedury niestety...
    T.

  • 10. Data: 2021-10-17 19:57:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2021 o 18:52, T. pisze:

    > Nie da się od razu - polecam wątek
    > https://www.skyscrapercity.com/threads/s7-granica-wo
    j-%C5%9Bwi%C4%99tokrzyskiego-i-ma%C5%82opolskiego-kr
> [...]

    Znaczy jakie? Że najpierw trzeba spiedolić? Przecież wystarczyło jak
    gmoch strzałkami to narysować i każdy z iq szympansa połapałby się, że
    to musi jebnąć. A rozwiązanie jak poprzednio narysowali jak słusznie
    zauważyłeś na SSC

    https://www.skyscrapercity.com/attachments/163415406
    1559-png.2197314/

    --