  • 1. Data: 2021-10-13 10:54:13
    Temat: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=vV1x_1Rn7CI

  • 2. Data: 2021-10-13 11:03:41
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: K <n...@e...com>

    On 13/10/2021 09:54, _Master_ wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=vV1x_1Rn7CI

    A czy razem z panem Pawlem i Dobromirem napisaliscie do Eurostatu w tej
    sprawie czy bedziecie to roztrzasac na jutube i jusnecie?

  • 3. Data: 2021-10-16 17:06:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-10-13 o 11:03, K pisze:

    > A czy razem z panem Pawlem i Dobromirem napisaliscie do Eurostatu w tej
    > sprawie czy bedziecie to roztrzasac na jutube i jusnecie?

    Myślisz że Dobromir poprzestaje tylko na roztrząsaniu?
    Widać niewiele wiesz o działaniach tego pana ;)

    A jutuby i usnety muszą swoją dawkę dostać bo ilość wypranych mózgów
    przez lewacką propagandę jest zatrważająca ;-?)

  • 4. Data: 2021-10-16 18:16:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:616aea7d$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Myślisz że Dobromir poprzestaje tylko na roztrząsaniu?
    > Widać niewiele wiesz o działaniach tego pana ;)
    >
    > A jutuby i usnety muszą swoją dawkę dostać bo ilość wypranych
    > mózgów przez lewacką propagandę jest zatrważająca ;-?)

    Gościu pierdoli jak potłuczony
    Bardzo mnie obchodzi ile jest w Polsce czego
    i kto co napisał. Ile jest w Polsce odkurzaczy.

    lepiej pooglądać co robi Rafciu

    https://www.youtube.com/watch?v=v8yQTU-VrN0
    https://www.youtube.com/watch?v=aNmD0aQZ95M

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2021-10-16 19:05:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-października-2021 o 18:16, PiteR pisze:
    > Bardzo mnie obchodzi ile jest w Polsce czego

    Jak trzeba użyć do ekofaszystowskiej narracji to ilość aut w polskim
    cepiku jak widać się przydaje.

    Nie można tego tak zostawiać a wiedza w narodzie niech się szerzy.

    Kropla drąży skałę.

  • 6. Data: 2021-10-16 19:38:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:616b065b$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Jak trzeba użyć do ekofaszystowskiej narracji to ilość aut w polskim
    > cepiku jak widać się przydaje.

    Kiedyś się przejmowałem, że mnie nazywają na SORze
    ethnicity Eastern European a teraz mi to lata.

    Mam na samochód z salonu ale i tak nie kupię bo #ZawszeGratem.

    Kolega z pracy ma Nissana za 300 funtów i jeździ, nic się nie psuje,
    MOT przechodzi, a mówi prawdę bo Hindusi są skąpi na naprawy i
    zezłomowałby.

    > Nie można tego tak zostawiać a wiedza w narodzie niech się szerzy.
    >
    > Kropla drąży skałę.

    Odkryłem skąd się bierze tolerancja na zachodzie. Z mania wszystkiego w
    dupie. Ich tylko obchodzi żeby ich Zocha była uśmiechnięta. Nażreć się
    i popić. Nawet nie wiedzą gdzie Polska leży.

    Raz na trzy lata jeden Hindus zapyta co tam na tej granicy z Białorusią
    się wyprawia. A Hinduska zapytała czy córka jadąc do Polski ma kupić
    euro.

  • 7. Data: 2021-10-18 09:37:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 16/10/2021 16:06, _Master_ wrote:

    > Myślisz że Dobromir poprzestaje tylko na roztrząsaniu?
    > Widać niewiele wiesz o działaniach tego pana ;)

    To daj znac za jakis czas co z tego wyjdzie, bo obstawiam, ze jak zwykle
    gowno. Madrzy to jestescie tylko w internecie.

    > A jutuby i usnety muszą swoją dawkę dostać bo ilość wypranych mózgów
    > przez lewacką propagandę jest zatrważająca ;-?)

    Ale ja mam na to gleboko wyjebane w to ile i jakich samochodow gdzie
    jezdzi. Mnie interesuje moj samochod.

  • 8. Data: 2021-10-18 17:16:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-10-18 o 09:37, K pisze:
    > Madrzy to jestescie tylko w internecie.

    Jak w przyszłej kadencji Konfederacja będzie współrządzić z PO to Ci
    rura zmięknie ;)

    Rradzę słuchać/czytać ze zrozumieniem bo konfederaci jedyni w tym
    kabarecie starają się mówić na temat. A jak tematy zgłębisz to się
    dowiesz że mają rację w swoich diagnozach i przewidywaniach.

    Płacze na Konstytucją, biegi z reklamówkami czy parodie Roty poważne nie są

    PS. Napieralski wczoraj miał zastrzeżenia co do zapory na granicy
    dlaczego nie będzie tam światłowodu.
    Czy to jest MĄDRY człowiek?

  • 9. Data: 2021-10-18 17:21:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 Oct 2021 17:16:51 +0200, w <616d8fe4$0$552$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Rradzę słuchać/czytać ze zrozumieniem bo konfederaci jedyni w tym
    > kabarecie starają się mówić na temat.

    Konfederacja to w tym kabarecie największy kabaret i pomieszanie wszystkich
    popaprańców.
    Jakby zajęli 460 miejsc w parlamencie, to podzieliby się na 10 partyjek bez
    zdolności stworzenia większości.

  • 10. Data: 2021-10-18 17:27:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/10/2021 16:16, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Płacze na Konstytucją, biegi z reklamówkami czy parodie Roty poważne nie są
    >
    > PS. Napieralski wczoraj miał zastrzeżenia co do zapory na granicy

    W calym sejmie madrzy ludzie sa w mniejszosci i ciezko im sie przebic
    dlatego od dluzszego czasu glosuje na mniejsze zlo, ktorym na ta chwile
    jest PO. Niestety ale tak jak wczesniej mowilem to nawet gdy
    Konfederacja ma jakis dobry pomysl to zaraz go przykryje dziesiecioma
    idiotyzmami wypowiedzianymi przez Brauna albo Koriwina Mikkego. Bo chyba
    przyznasz, ze nie sa to madrzy ludzie tak samo jak idiotka jest np.
    Jachira albo jak grozne pomysly ekonomiczne w glowie ma Zandberg.