  • 1. Data: 2021-10-14 15:34:48
    Temat: etoll
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Takie ostrzezenie - pod wroclawiem na bramkach wjazdowych A4 dwa prawe
    pasy sa dla etoll.
    Oznakowanie ... i wyrazne, i niewyrazne.
    Napisu "wjazd tylko dla e-toll" chyba nie ma.

    Jeszcze dwa tygodnie temu na drugim pasie od prawej byl przycisk,
    mozna bylo sobie bilet wydrukowac.

    Dzis przycisk zaklejony, napis "jesli nie masz urzadzenia etoll -
    zaplac gotowka lub karta u inkasenta".
    I szlaban sie otwiera.

    A u inkasenta na wyjezdzie, owszem, placi sie bez problemu, tylko ze
    oplata "najwyzsza mozliwa", czyli np od Gliwic.

    J.

  • 2. Data: 2021-10-14 16:43:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F..
    On 14.10.2021 15:34 you wrote:

> [...]
    > sie otwiera. A u inkasenta na wyjezdzie, owszem, placi sie bez
    > problemu, tylko ze oplata "najwyzsza mozliwa", czyli np od Gliwic.

    Kto to widział, autostradą z Bielan na Wrocław wschód i na dodatek
    omijać kolejkę do bramek analogowych. Nauczą się stać w kolejce z całym
    motłochem :-)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-10-14 17:51:37
    Temat: Re: etoll
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, October 14, 2021, 3:34:48 PM, you wrote:

> [...]

    > A u inkasenta na wyjezdzie, owszem, placi sie bez problemu, tylko ze
    > oplata "najwyzsza mozliwa", czyli np od Gliwic.

    Nie możesz płacić od Gliwic, skoro jedziesz od Wrocławia. A jak
    jedziesz od Wrocławia to płacisz i tak od Wrocławia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2021-10-14 22:43:11
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Nie możesz płacić od Gliwic, skoro jedziesz od Wrocławia. A jak
    > jedziesz od Wrocławia to płacisz i tak od Wrocławia.

    Jest haczyk, bramki obsługują ruch z obu stron. Panienka z okienka nie
    wie skąd przyjechałeś.
    Wojtek

  • 5. Data: 2021-10-14 23:28:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello wowa,

    Thursday, October 14, 2021, 10:43:11 PM, you wrote:

    > Jest haczyk, bramki obsługują ruch z obu stron. Panienka z okienka nie
    > wie skąd przyjechałeś.

    Masz rację. To niech cwaniaki płacą frycowe. Może w końcu się nauczą,
    że na oznaczone pasy się nie wpycha i nie blokuje ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2021-10-15 12:38:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Oct 2021 22:43:11 +0200, w <6168965f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    wowa <w...@g...pl> napisał(-a):

    > Jest haczyk, bramki obsługują ruch z obu stron. Panienka z okienka nie
    > wie skąd przyjechałeś.

    Ale skoro przyjechałeś do Gliwic to chyba panienka widzi, że z Wrocławia?

  • 7. Data: 2021-10-15 13:27:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Oct 2021 17:51:37 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello J.F.,

    > Nie możesz płacić od Gliwic, skoro jedziesz od Wrocławia. A jak
    > jedziesz od Wrocławia to płacisz i tak od Wrocławia.

    Ale ja zjezdzam gdzies po drodze, np w Oławie.
    Tam juz nie wiadomo, z ktorej strony przyjechalem - czy z Wroclawia,
    czy z Gliwic.

    Wlosi maja jakos podobnie - przy braku biletu jest oplata za caly
    odcinek, i chyba nawet nie patrza na srodku, ze oba konce znacznie
    blizej.
    No ale my mamy system znacznie lepszy :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-10-15 13:29:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Oct 2021 23:28:26 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Masz rację. To niech cwaniaki płacą frycowe. Może w końcu się nauczą,
    > że na oznaczone pasy się nie wpycha i nie blokuje ruchu.

    Jakie blokowanie, tam prawie nie bylo kolejki.

    Ogolnie popieram, ale to niech to wyraznie napisza :-)

    A poza tym przeciez maja tam kamery i rozpoznawanie numerow,
    to wiedza, gdzie wjechalem :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-10-15 18:41:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 15.10.2021 13:29 you wrote:

    > Jakie blokowanie, tam prawie nie bylo kolejki. Ogolnie popieram, ale
    > to niech to wyraznie napisza :-) A poza tym przeciez maja tam kamery
    > i rozpoznawanie numerow, to wiedza, gdzie wjechalem :-)

    Rozpoznawanie numerów jest AFAIR na dwóch skrajnie lewych pasach.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2021-10-15 21:14:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Oct 2021 18:41:51 +0200, Pete wrote:

    > Rozpoznawanie numerów jest AFAIR na dwóch skrajnie lewych pasach.

    prawych?

    Bo na lewych, to wydaja bilety na przycisk ... przynajmnie 2 tygodnie
    temu wydawali ...

    Jeszcze jest taki opis
    https://etoll.gov.pl/ciezarowe/aktualnosci/zasady-pr
    zejazdu-przez-miejsca-poboru-oplat-na-a2-i-a4/

    Kto to zrozumie, poki jeszcze byl viatoll w uzyciu ?

    Ale zaraz - ja bym chcial "osobowe".

    J.