  • 1. Data: 2009-01-27 20:07:14
    Temat: gif jako tapeta w KU990
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    czy można ustawić plik .gif aby działał ruchomo na tapecie tak jak to widać
    w folderze ,bo u mnie jest statyczny .

  • 2. Data: 2009-01-27 20:30:59
    Temat: Re: gif jako tapeta w KU990
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Arek" napisał:

    > czy można ustawić plik .gif aby działał ruchomo na tapecie
    > tak jak to widać w folderze ,bo u mnie jest statyczny .

    AFAIR tylko wtedy, kiedy *.gif jest w oryginalnym rozmiarze, po powiększeniu
    przestaje się ruchać. Jako animowanych tapet lepiej poszukać plików *.swf.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-01-27 21:38:29
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > AFAIR tylko wtedy, kiedy *.gif jest w oryginalnym rozmiarze, po
    > powiększeniu przestaje się ruchać. Jako animowanych tapet lepiej poszukać
    > plików *.swf.
    >
    > JoteR
    to czemu te same gify u kumpla na samsungu śmigają ?
    dlatego pytam czy na LG jest inaczej ?

    Arek.

  • 4. Data: 2009-01-29 09:17:38
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    ludzie nikt nie wie co z tym KU990???????????????????????????

    Arek.