  • 1. Data: 2009-02-16 09:08:00
    Temat: Lampa do projektora Sony VPL-AW15
    Od: d...@i...pl

    Witam.

    Ile kosztuje lampa projekcyjna do projektora Sony VPL-AW15 oznaczona
    jako model LMP-H160?
    Sa rozne ceny - w jednym sklepie widzialem ja za ok. 2400 zl. w drugim
    za 1030 zl.
    Skad taka roznica? Oba sklepy mieszcza sie w Polsce.

    Pozdrawiam, Piotr.

  • 2. Data: 2009-02-16 16:32:16
    Temat: Re: Lampa do projektora Sony VPL-AW15
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Uzytkownik <d...@i...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > za 1030 zl.
    > Skad taka roznica? Oba sklepy mieszcza sie w Polsce.

    zadzwon, zapytaj

  • 3. Data: 2009-02-16 17:08:28
    Od: d...@i...pl

    >On 16 Lut, 17:32, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote:
    > zadzwon, zapytaj

    Dzwonilem. Ow sklep gdzie jest taniej, otwieraja dopiero za kilka
    dni :/
    Natomiast na stronie SONY od reki za ponad 2 tys. 8|
    Moze jedno oryginal a drugie zamiennik.

    Piotr.