  • 1. Data: 2022-01-11 17:25:14
    Temat: Norauto
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Tak przyuwazylem ostatnio, ze Norauto na Bielanach wroclawskich
    zmienilo sie na Media Expert

    Czytam i nie rozumiem:
    https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art17378731-sklepy-zam
    iast-warsztatow-norauto-zostanie-przejete-przez-medi
    a-expert

    przejeli sklepy i serwisy ... i co - kontynuuja, czy zlikwidowali
    podnosniki i sprzedaja tylko elektronike ?

    J.

  • 2. Data: 2022-01-11 17:33:38
    Temat: Re: Norauto
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/01/2022 16:25, J.F wrote:

> [...]
    a-expert

    > przejeli sklepy i serwisy ... i co - kontynuuja, czy zlikwidowali
    > podnosniki i sprzedaja tylko elektronike ?

    podnosniki z wyswietlaczem lcd i sterowaniem z apki ;)

  • 3. Data: 2022-01-11 19:48:26
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 17:25, J.F pisze:

> [...]
    a-expert

    > przejeli sklepy i serwisy ... i co - kontynuuja, czy zlikwidowali
    > podnosniki i sprzedaja tylko elektronike ?

    Kupili lokalizacje w dobrych punktach, posprzątali budynki z
    warsztatowego żelastwa i przerobili na swoje sklepy.
    W Warszawie jedno Norauto było tuż obok Media Markt, zastanawiam się czy
    też się tam otworzy Media Expert.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2022-01-11 22:21:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sws00cwigeae$.1csh7h5pbqk1r.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

> [...]
    >
    > przejeli sklepy i serwisy ... i co - kontynuuja, czy zlikwidowali
    > podnosniki i sprzedaja tylko elektronike ?

    Nienawidzę tego sklepu. Ze dwa razy byłem w życiu.
    Jakie buraki tam muszą siedzieć. Jaki pan taki kram.

    kupię w RTV Euro AGD, nawet jak mają drożej.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2022-01-13 22:26:50
    Od: scobowski <s...@g...com>

    Sieć norauto zdechła i zwinęła się w PL; jakoś po wakacjach robili
    wyprzedaże.
    Ciekwostka: jeden z poznanskich ich serwisów zmienił szyld (załoga
    pozostała bez zmian; nie wiem, czy się sciepneli/zapożyczyli, czy
    znaleźli 'inwestora'); fakt faktem widać 'na placu', że ruch mają o
    wiele większy niż pod zagranicznym szyldem :)