  • 1. Data: 2022-01-09 04:56:53
    Temat: Fabryczne odnawianie
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    Dzieje się dzieje, samochody będą fabrycznie odnawiane, myślałem że to
    fejknews ale jednak

    dacia toyota

    https://francuskie.pl/fabryczne-odnawianie-samochodo
    w-uzywanych-recepta-na-braki-na-rynku/

  • 2. Data: 2022-01-09 10:05:53
    Temat: Re: Fabryczne odnawianie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 04:56, Piterxxx pisze:
    > Dzieje się dzieje, samochody będą fabrycznie odnawiane, myślałem że to
    > fejknews ale jednak

    Ale dobrze czy źle? Od dawna pisałem że ten ekopierdolec na punkcie
    wymiany samochodów co 5 lat max to jakby "ekolodzy" zaczęli promować
    jednorazówki i "eco" jest of "economy" w sensie "gospodarka" ma się
    kręcić w jednorazowym świecie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 3. Data: 2022-01-10 11:15:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jan 2022 04:56:53 +0100, w <61da5d05$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    Piterxxx <m...@k...pl> napisał(-a):

    > Dzieje się dzieje, samochody będą fabrycznie odnawiane, myślałem że to
> [...]

    CCC

    Lepszy taki wóz niż inny po niemieckim dziadku, któremu udało się zepchnąć
    pociąg z szyn.

  • 4. Data: 2022-01-10 11:32:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/01/2022 03:56, Piterxxx wrote:
    > Dzieje się dzieje, samochody będą fabrycznie odnawiane, myślałem że to
> [...]

    Nie jest to az tak glupi pomysl. Zakladajac, ze auto dostanie wszystkie
    elementy eksploatacyjne jak na pierwszy montaz i do tego jeszcze
    gwarancje, a przy tym bedzie tansze niz nowe. Jak zwykle trzeba by
    przeczytac szczegoly tej oferty.

  • 5. Data: 2022-01-10 14:19:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-10-stycznia-2022 o 11:15, r...@k...pl pisze:
    > Lepszy taki wóz niż inny po niemieckim dziadku, któremu udało się zepchnąć
    > pociąg z szyn.

    Może i lepszy ale czy Kowalski będzie na tyle usatysfakcjonowany NIŻSZĄ
    ceną?

    Nie sądzę. Kowalski będzie remontował albo wymieniał na to samo w
    lepszym stanie.

    Takie są FAKTY

  • 6. Data: 2022-01-10 14:26:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.01.2022 o 11:32, K pisze:

> [...]
    > elementy eksploatacyjne jak na pierwszy montaz i do tego jeszcze
    > gwarancje, a przy tym bedzie tansze niz nowe. Jak zwykle trzeba by

    Jak podwyższą cenę nowych to będzie tańsze. Ale generalnie to nie może
    być tańsze bo najtańsze jest niezużyte auto.

  • 7. Data: 2022-01-10 15:29:44
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/01/2022 13:26, ii wrote:

    w-uzywanych-recepta-na-braki-na-rynku/

    > Jak podwyższą cenę nowych to będzie tańsze. Ale generalnie to nie może
    > być tańsze bo najtańsze jest niezużyte auto.

    Wg. tego artykulu schodza na pniu. Sa trzy mozliwosci: sa tansze, sa
    dostepne od reki, sa tansze i sa dostepne od reki. Obstawiam, opcje
    trzecia. Nie chce mi sie szukac gdzie to mozna kupic ale obstawiam, ze
    we francusko jezycznym internecie.

  • 8. Data: 2022-01-11 01:10:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-10 o 14:19, _Master_ pisze:

> [...]
    > ceną?
    >
    > Nie sądzę. Kowalski będzie remontował albo wymieniał na to samo w

    Fakty są takie, że jak udasz się do salonu sprzedaży samochodów którejś
    wiodącej marki trzymając w ręku wydrukowaną wcześniej z konfiguratora
    mozolnie wyklikaną przez siebie konfiguracją i powiesz, że chcesz kupić
    taki samochód za gotówkę, to sprzedawca powie, że może za pół roku, a
    może za rok lub więcej jest szansa na dostawę.

  • 9. Data: 2022-01-11 09:37:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/01/2022 00:10, Poldek wrote:

> [...]
    > taki samochód za gotówkę, to sprzedawca powie, że może za pół roku, a
    > może za rok lub więcej jest szansa na dostawę.

    Jeszcze na dlugo przed kryzysem w dostawie czipow tak bylo, ze jak sie
    wyklikalo swoj wariant wyposazenia to sie czekalo od kilku miesiecy do
    nawet osmiu. Teraz jest o tyle gorzej, ze jak ci sie zepsuje infotajment
    to czekasz pol roku na naprawe.

  • 10. Data: 2022-01-12 00:55:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-11 o 09:37, K pisze:

> [...]
    > wyklikalo swoj wariant wyposazenia to sie czekalo od kilku miesiecy do
    > nawet osmiu. Teraz jest o tyle gorzej, ze jak ci sie zepsuje infotajment

    Nie jest to istotne, czy przyczyną jest niedobór czipów, czy nadmiar
    pandemii. Fakty są takie, że na dostawę nowego samochodu z fabryki długo
    się czeka, znacznie dłużej niż 4-5 lat temu. Czyli chętnych jest więcej,
    niż fabryka jest w stanie wyprodukować.

    A przede wszystkim, to samochodów jest już o wiele za dużo, więc
    najlepiej, żeby te fabryki przynajmniej na jakiś czas przestały wypluwać
    kolejne samochody, których nie ma już gdzie ustawiać.