  • 1. Data: 2009-02-22 08:07:52
    Temat: Nowa marka: DurroComm. Pancerne, militarne telefony dla aktywnych.
    Od: GPS-PL s.c. <p...@g...pl>

    Witam,

    zapraszam na stronę:

    http://www.gps.pl/prod-dur-lm801.html

    Profesjonalny telefon GSM dla osób pracujących w trudnych warunkach,
    gdzie to jakże ważne narzędzie komunikacji narażone jest na
    zatopienie, upadek, zgniecenie i zamrożenie.

    Telefon brytyjskiej firmy DurroComm został zaprojektowany do pracy w
    ekstremalnie trudnych warunkach terenowych. Aktualnie telefon LM801
    jest wykorzystywany przez wojsko, firmy telekomunikacyjne, geodetów,
    rolników, ratowników górskich i archeologów. LM801 posiada unikalne
    funkcje takie jak wbudowany wysokiej jakości altimetr (dokładność 30
    cm) i kompas elektroniczny niewrażliwy na zakłócenia, odbiornik
    radiowy, laser oraz latarkę. Telefon jest odporny na wodę, zapylenie,
    upadek a nawet przejechanie przez samochód terenowy o wadze do 2 ton.

    Telefon odznacza się starannym wykonaniem i zwraca na siebie uwagę,
    gdyż zupełnie nie ma konkurentów w swojej "niszy".

    53 mm X 115 mm X 24mm
    waga: 142 gramy
    Wyświetlacz 176x220 piksele
    Energia: do 450 h podtrzymanie, rozmowy 4.5 h
    Ks. adresowa: 300 kontaktów
    Pamięć SMS: 100 wiadomośći
    Bateria: Li-ion 3.7V/1300mAh
    Wodoszczelny wg normy IPX4
    Pyłoszczelny IP4
    Przeszedł test upadku 2 m

    Wyposażenie:

    Latarka
    Wskaźnik laserowy
    Wbudowany barometr i altimetr
    Wbudowany kompas
    Wbudowany termometr
    Odtwarzacz MP3
    Radio FM
    Kalkulator i budzik
    Karta Mini SD Flash

    W komplecie:

    telefon LM-801 z baterią i kartą pamięci micro-SD 256 MB.
    kabel USB
    zasilacz sieciowy
    zasilacz na dynamo
    instrukcja obsługi

    Opcje kolorystyczne:

    - zielony (wojskowy)
    - czarno- pomarańczowy

    Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowanych współpracą przy
    sprzedaży tego produktu - atrakcyjne, proste i bezproblemowe warunki.

    GPS.PL
    www.gps.pl

  • 2. Data: 2009-02-22 08:46:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 09:07:52 +0100, GPS-PL s.c. napisał(a):

    > Witam,
    >
    > zapraszam na stronę:

    A kto będzie chciał handlować z analfabetą który grup nie odróżnia? I to
    jeszcze spamerem?

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 3. Data: 2009-02-22 09:01:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Feb 2009 09:07:52 +0100, GPS-PL s.c. wrote:
> [...]
    >radiowy, laser oraz latarkę. Telefon jest odporny na wodę, zapylenie,
    >upadek a nawet przejechanie przez samochód terenowy o wadze do 2 ton.

    spamowac nie nalezy, choc w przypadkach tak unikalnych jestem mniej
    restrykcyjny.

    Zwracam jednak uwage ze mamy ustawe o ochronie konsumentow,
    i IPX4 nie oznacza "odporny na zatopienie", a ktos moze przetestowac
    te przejechanie przez samochod terenowy, albo niewrazliwosc kompasu na
    zaklocenia. I oddac produkt nie posiadajacy deklarowanych wlasciwosci.

    A na razie poprosze o zamieszczenie filmiku jak sie calkowicie
    rozladowany telefon laduje recznym dynamem do stanu gdy mozna wyslac
    jednego SMS z prosba o pomoc ..

    J.

  • 4. Data: 2009-02-22 09:02:17
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GPS-PL s.c." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > telefon LM-801 z baterią i kartą pamięci micro-SD 256 MB.

    No juz by sie wstydzili :)
    Skad oni takie karty biora ze smietnika ?
    Od lat juz w sklepie tak malych nie widzialem.
    To pewnie i czytnik kart w telefonie przestarzaly i nowych "gestych"
    kart nie czyta ?

    pozdrawiam, leszek

  • 5. Data: 2009-02-22 09:14:43
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > zapraszam na stronę:
    >
    > http://www.gps.pl/prod-dur-lm801.html

    > ekstremalnie trudnych warunkach terenowych. Aktualnie telefon LM801

    Armia Brytyjska "wietrzy magazyny" ;)
    Znaleźli przy wiosennych porządkach

  • 6. Data: 2009-02-22 10:05:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > A kto będzie chciał handlować z analfabetą który grup nie odróżnia? I to
    > jeszcze spamerem?

    eee - system na tyle ciekawy i unikalny, ze moze warto wstawic takie info.
    Autor nie owijal w bawelne i wprost podal, ze to jego strona.

    IMHO usprawiedliwione - jesli to bedzie ten jeden raz

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2009-02-22 10:11:12
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Sun, 22 Feb 2009 09:07:52 +0100, GPS-PL s.c. napisał(a):
    >

    > A kto będzie chciał handlować z analfabetą który grup nie odróżnia? I to
    > jeszcze spamerem?

    Według mnie to raczej ciekawostka i nowość a nie typowy spam!

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 8. Data: 2009-02-22 10:17:31
    Od: AL <a...@s...tam>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > Od lat juz w sklepie tak malych nie widzialem.
    > To pewnie i czytnik kart w telefonie przestarzaly i nowych "gestych"

    osoba uzywajaca takiego telefonu raczej nie bedzie typem osoby, ktora
    nosi gigsabsjty muzy na nosniku.

    A jak chcesz wiekszy - to za 20pln kupisz sobie 2GB - itak pewnie nie
    zapelnisz tej pamieci na tym telefonie

    Gdyby ten telefona mial BT (a wrecz rowniez WiFi) - bylby super.
    Ja rozumiem, ze w terenie w/w funkcje sa molo przydatne - ale dotarlszy
    do cywilizacji by sie juz przydaly :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2009-02-22 13:14:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    GPS-PL s.c. pisze:

> [...]

    > Telefon odznacza się starannym wykonaniem i zwraca na siebie uwagę,
    > gdyż zupełnie nie ma konkurentów w swojej "niszy".

    i ze względu na wspomnianą nisze, telefon kosztuje 99zł a obudowa 900zł

    ToMasz

  • 10. Data: 2009-02-22 13:22:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 11:11:12 +0100, Skorupa napisał(a):

    > Według mnie to raczej ciekawostka i nowość a nie typowy spam!

    Żadna nowość, telefon jest stary, a to ordynarna oferta handlowa która jest
    na tej grupie zabroniona!
    Od tego jest .gielda
    A broniąc takich bezczelnych marketoidów tylko ich zachęcasz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel