  • 1. Data: 2009-02-21 14:47:14
    Temat: Nokia 6300 i koszt polaczen
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    gdzie w w/w modelu nokii mozna ustawic koszt polaczen [za 1 jednostke,
    minute], tzn. po zakonczeniu polaczenia pokazuje orientacyjny koszt
    ostatniego polaczenia,

  • 2. Data: 2009-02-21 18:09:26
    Temat: Re: Nokia 6300 i koszt polaczen
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gnp45l$gr$1@news.onet.pl, *Szczepan* wrote:
    > gdzie w w/w modelu nokii mozna ustawic koszt polaczen [za 1 jednostke,
    > minute], tzn. po zakonczeniu polaczenia pokazuje orientacyjny koszt
    > ostatniego polaczenia,

    Nigdzie.
    To nie bedzie dzialac.
    Ten telefon jak i wiekszosc wspolczesnych nie wspiera juz AoC (Advice of
    Charge) - cos na czym simplus dotad jechal.

    Nawet gdybys mial telefon to wspierajacy to i tak nie o to chodziilo o czym
    ty myslisz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-02-21 21:27:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gnpg49$qrd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nawet gdybys mial telefon to wspierajacy to i tak nie o to chodziilo o
    > czym ty myslisz.

    Eeee tam.
    Ni epotzrebne jest AoC - w wiekoszosci telefonow ustawiasz czas za minute i
    wyswietla Ci koszty na ten podstawie przeliczajac czas na koszty. Np.
    ustawisz, z eminuta jest za 0,49 zl a Ty gadasz 2 min 40 sek to Ci pokaze ze
    zaplacisz 1,31 zł.
    Nie ma to nic wspolnego z rzeczywiscie nal;iczona kwota (bo moga byc
    pakiety, itp) ale tez jest to przydatne jako przyblizenie - zwlaszcza teraz
    przy wszechobecnym naliczaniu sekundowym ma to sens.
    W wiekszosci telefonow zeby to wlaczyc trzeba miec kod PIN2 do karty SIM

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-21 21:30:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gnpg49$qrd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Aha - czasem tez sie da wlaczyc jak karta SIM wogole nei obsluguje kodu
    PIN2 - ale to zalezy od modelu telefonu.
    Jak masz karte obslugujaca kod PIN2, ale nie znasz go (bo operator nei
    podaje - jak w Playu na przyklad) to wtedy lipa, nie wlaczysz.

    Pozdrawiam
    SDD