  • 1. Data: 2009-02-22 08:09:02
    Temat: Środki z promocji w Orange
    Od: "krzysiek" <y...@v...pl>

    Witam
    Trochę pieniędzy uzbierało mi się na koncie z promocji w Orange .Tylko jak
    można je wkorzystac ?:) .Mam komórę na kartę .Pieniędzy na koncie
    promocyjnym przybywa ,i co z tego , jak nie mogę nic z tego wykorzystać

  • 2. Data: 2009-02-22 08:20:17
    Temat: Re: Środki z promocji w Orange
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 09:09:02 +0100, krzysiek napisał(a):

    > Trochę pieniędzy uzbierało mi się na koncie z promocji w Orange .Tylko
    > jak można je wkorzystac ? .Mam komórę na kartę .Pieniędzy na koncie
    > promocyjnym przybywa ,i co z tego , jak nie mogę nic z tego wykorzystać

    Musisz zacząć dzwonić?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-22 12:05:50
    Od: "krzysiek" <y...@v...pl>

    > Musisz zacząć dzwonić?
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

    Nie bardzo rozumiem :) przecież dzwonię :). Co 3 miesiące dokupuję kartę za
    50 zl ,bo mi brakuje na koncie.Jak miałem na koncie 0 zlotych ( na koncie
    promocyjnym mam ponad 100 zł ) , to wtedy nie moglem nawet wyslac smsa(
    odrzucono)

  • 4. Data: 2009-02-22 12:11:08
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    krzysiek wrote:

> [...]
    > 50 zl ,bo mi brakuje na koncie.Jak miałem na koncie 0 zlotych ( na koncie
    > promocyjnym mam ponad 100 zł ) , to wtedy nie moglem nawet wyslac smsa(

    Musisz dzwonić więcej do Orange i na stacjonarne :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2009-02-22 13:39:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <y...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem :) przecież dzwonię :).

    Ale na inne sieci. Moze niepotzrebnie masz Orange?
    Moze Twoi znajomi z telefonami w Erze maja aktywna usluge era Numer
    Stacjonarny i dzwon rczej na ich stacjonarne aliasy a nie na numery
    komorkowe.
    Jesli jakis kumpel czy laska przebywa w domu i ma tam jakis telefon
    stacjonarny, to gadaj z nia wlasnie dzwoniac na tamten numer a nie na
    Simplusy i Tak-Taki (nie daj Boze Playe).
    Moze podoloadowuj ludziom numery w Tlenofonie (zeby utrzymac numer musi byc
    min 10 minut przychodzacych z innych sieci w ciagu 90 dni)?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-02-22 22:03:15
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    > Musisz dzwonić więcej do Orange i na stacjonarne :P

    raczej tylko do Orange ;p