  • 1. Data: 2009-01-13 20:05:34
    Temat: Nowa muza o motocyklach :)
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. Znalazłem takie cudo:

    http://pl.youtube.com/watch?v=FL_Y7tSD3mk

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-01-13 20:20:38
    Temat: Re: Nowa muza o motocyklach :)
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 13 Sty, 21:05, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak w temacie. Znalazłem takie cudo:
    >
    > http://pl.youtube.com/watch?v=FL_Y7tSD3mk

    pełna gangsterka! moment 1.37s filmu.. wymiata "red light"
    żenada chłopców z placu broni

    --
    Wiadro który pocisnął 2,3 komorowskiego

  • 3. Data: 2009-01-13 20:22:34
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Znalazłem takie cudo:
    >
    > http://pl.youtube.com/watch?v=FL_Y7tSD3mk

    to jakaś amatorska robota ;] i nie przepadam za baunsowaniem

  • 4. Data: 2009-01-13 20:22:53
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    apropo.. skutery śnieżne to też motocykle?

    --
    Wiadro co to ma rispekta na dzielnicy, niczym snajper na strzelnicy
    joł joł :]

  • 5. Data: 2009-01-13 20:36:56
    Od: p...@g...com

    On 13 Sty, 21:22, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    > apropo.. skutery śnieżne to też motocykle?

    E nie, toz to zupelnie co innego, ale ta przerobka jest dosyc
    oryginalna. Dwa momenty sa genialne w tym filmie: 1:37 i 1:44 :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 6. Data: 2009-01-15 06:24:14
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to jakaś amatorska robota ;] i nie przepadam za baunsowaniem

    Nie wiem co to jest buansowanie, ale podoba mi sie kawałek. Jest całkiem ok,
    a nie ma za duzo hiphopu "on my motorbike"

    --
    pzdr smoq