  • 1. Data: 2009-01-13 20:53:08
    Temat: przednie zawieszenie
    Od: j...@g...com

    Witam.
    Prosze o profesjonalna porade. Moze tak juz ktos robil, otoz: czy
    mozna w celu obnizenia przodu motocykla wystawic przednie lagi ponad
    poziom polki? wszyskie koncza sie na rowno ale czy mozna wystawic je
    jakis 3-4cm?

  • 2. Data: 2009-01-13 21:03:11
    Temat: Re: przednie zawieszenie
    Od: "rychoo" <r...@N...gazeta.pl>

    mozna, ale zmieni to nieco trakcje i bedzie dziwnie wygladac :)

  • 3. Data: 2009-01-13 21:03:38
    Od: "Rafal Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <j...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > mozna w celu obnizenia przodu motocykla wystawic przednie lagi ponad
    > poziom polki? wszyskie koncza sie na rowno ale czy mozna wystawic je

    w enduro czy crosufce to norma w czopku to sie nie znam, byc moze jak
    walniesz az 4 cm to moze kolo zawadzac o cos jak amor dobije. Poza tym
    powinien lepiej skrecac:)

    Pozdrawiam
    Rafal
    450exc

  • 4. Data: 2009-01-13 21:11:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    j...@g...com pisze:

> [...]
    > mozna w celu obnizenia przodu motocykla wystawic przednie lagi ponad
    > poziom polki? wszyskie koncza sie na rowno ale czy mozna wystawic je

    A co to za motocykl ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-01-13 21:14:27
    Od: j...@g...com

    To Road star 1600. Jesli to niczemu nie wadzi to ok. Problemu z mocnym
    dobijaniem nie bedzie. Wlanie gestrzego plynu do lag powinno rozwiazac
    problem. Zle to nie wyglada a motocykl 5cm nizej :D

  • 6. Data: 2009-01-13 21:32:16
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    j...@g...com pisze:
    > To Road star 1600. Jesli to niczemu nie wadzi to ok. Problemu z mocnym
    > dobijaniem nie bedzie. Wlanie gestrzego plynu do lag powinno rozwiazac
    > problem. Zle to nie wyglada a motocykl 5cm nizej :D

    Przede wszystkim olej. Robilem WildStara w ktorym przod dobijal
    niemilosiernie. Wlanie srednio gestego oleju w odpowiedniej ilosci pomoglo.
    Co do obnizenia to rozejrzyj sie za dedykowanym lowering kit-em. Nowe
    twardsze sprezyny + dluzsze dolne sprezynki odbicia obnizaja przod nawet
    do 2 cali czyli ok 5 cm. Ostatnio cwiczylem to w Softailu. Zestaw
    pochodzil z White Bros.
    Co do tylu to w Roadstar/WildStar pomaga obrocenie o 180 stopni dzwigni
    tylnego amora. Obniza to tyl o ok 5 cm.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-01-13 21:44:04
    Od: j...@g...com

    On 13 Sty, 22:32, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

> [...]
    > pochodzil z White Bros.
    > Co do tylu to w Roadstar/WildStar pomaga obrocenie o 180 stopni dzwigni

    Dzieki KUCZU. Twoje rady zawsze byly nieocenione ;) a tyl wlasnie
    dzisiaj skonczylem przy min majstrowac. Zszedl o 6cm nizej :D

  • 8. Data: 2009-01-13 21:47:29
    Od: j...@g...com

    >Zestaw pochodzil z White Bros.

    Gdzie tego szukac? po wpisaniu w googlech wychodzi jakas smieszna
    strona. Jakis link?

  • 9. Data: 2009-01-13 22:22:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    j...@g...com pisze:

    > Gdzie tego szukac? po wpisaniu w googlech wychodzi jakas smieszna
    > strona. Jakis link?

    Ja bym zaczal od ebaymotors.com i hasla fork lowering :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-01-14 07:36:57
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Widzialem Roada z pneumatycznym obnizaniem tylu - nawet fajnie to wygladalo.
    Wlasciciel mówil, ze patent HD. Ciekawe ile taki patent moze kosztowac?

    Grzech
    vl800