  • 1. Data: 2009-02-13 22:57:42
    Temat: Nowa platforma w + & pakiety w mix+
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z użytkowników starego mix+ (najogólniej rzecz ujmując, tego, w
    którym można aktywować np. pakiet tanie popołudnia nie raz na 30 dni, ale
    zaraz po wykorzystaniu danego pakietu) działającego na starej platformie
    (stan konta wyświetlany na ekranie telefonu itp.) przechodził na nową
    platformę?

    Jeżeli tak to czy po dokonaniu takiej zmiany nadal miał/ma możliwość
    kupowania pakietów jeden za drugim, czy też może nabyć kolejny pakiet
    dopiero po 30 dniach od aktywacji pierwszego pakietu?

    Jest to dla mnie o tyle istotna rzecz, że jestem zmuszony zmienić telefon.
    Obecna karta mix+ będzie włożona do aparatu Nokia 1680 Classic.
    Jeżeli moja wiedza jest poprawna po włożeniu do ww. aparatu karty mix+
    działającej na starej platformie nie można prowadzić normalnie rozmów gdyż
    są one zrywane/przerywane, a tym samym użytkownik jest zmuszony przejść na
    nową platformę aby móc normalnie telefonować/rozmawiać.

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2009-02-15 20:20:08
    Temat: Re: Nowa platforma w + & pakiety w mix+
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Edward Malinowy pisze:
> [...]
    > są one zrywane/przerywane, a tym samym użytkownik jest zmuszony przejść na
    > nową platformę aby móc normalnie telefonować/rozmawiać.

    Witam, można spokojnie uruchomić nową platformę (sprawdzanie stanu konta
    kodem). Nie zmienia się przy tym taryfy.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-02-15 20:42:07
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Marek Pawełek" news:gn9th1$7t1$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Witam, można spokojnie uruchomić nową platformę (sprawdzanie stanu konta
    > kodem). Nie zmienia się przy tym taryfy.
    > Pozdrawiam.

    Dzisiaj właśnie przesiadłem się na nową platformę i na nowy telefon.
    Wszystko śmiga bardzo przyjemnie :)