  • 1. Data: 2009-02-13 16:59:18
    Temat: Soft do zarzadzania (robienia backupow) dla Samsunga (po za PCstudio3)
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy oprocz PCstudio3 jest jakis fajny soft do zarzadzania/
    synchronizacji/beckupow dla Samsunga?

    Chodzi mi o odpowiednik MyPhoneExplorer dla SE.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-02-13 18:46:16
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Czy oprocz PCstudio3 jest jakis fajny soft do zarzadzania/
    > synchronizacji/beckupow dla Samsunga?
    > Chodzi mi o odpowiednik MyPhoneExplorer dla SE.

    Uszanowanie

    Platny MOBILedit :
    http://www.mobiledit.com/

    --