  • 1. Data: 2009-02-13 15:18:05
    Temat: [orange go ] internet
    Od: "Maciek" <o...@w...pl>

    Witam posaidam lg ku990 i orange go na karte. zastanawiam sie ze czasem
    hcialbym skorzystac z netu. Znalazlem taki pakiet Pakiet Orange Free tylko
    ze cos mi sie w nim nie podoba jak on nalicza czy zaplace jak za zboze za
    krzystanie z niego??

  • 2. Data: 2009-02-13 17:58:17
    Temat: Re: [orange go ] internet
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > ze cos mi sie w nim nie podoba jak on nalicza czy zaplace jak za zboze za

    NIE. kup, stracisz 10zł (kup mniejszy za 5zł) Taryfikowany przyzwolicie,
    nie pójdziesz z torbami. (majac swiadomość co i jak dużo sciagniesz na
    telefon).

    ToMasz