  • 1. Data: 2009-02-13 21:57:13
    Temat: Pakiety internetowe w Orange?
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Nie bardzo mogę się dokopać do informacji, czy w Orange istnieje coś
    takiego jak niedrogie (małe) pakiety internetowe dla abonentów, które
    się aktywuje jako dodatek DO ABONAMENTU - np. 50 MB miesięcznie za 10
    złotych? (tak jest w Plusie)
    Widziałem ofertę 1 GB za 60 zł ale to za dużo (i za drogo)...
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 2. Data: 2009-02-14 11:06:37
    Temat: Re: Pakiety internetowe w Orange?
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    D@niel <n...@g...pl> wrote:
> [...]
    > złotych? (tak jest w Plusie)
    > Widziałem ofertę 1 GB za 60 zł ale to za dużo (i za drogo)...

    Przy umowie na firme, mozesz dokupic do kazdego abonamentu (albo jako osobny
    abonament) pakiet Business Everywhere i miec za 50zl bez ograniczen (tzn.
    jest tam jakis limit po ktorym niby dziala wolniej, ale ja i tak korzystam
    tylko w zasiegu EDGE).

    --
    Kaziu

  • 3. Data: 2009-02-14 12:53:35
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Kaziu pisze:

> [...]
    > jest tam jakis limit po ktorym niby dziala wolniej, ale ja i tak korzystam

    moze rozwiazanie niewygodne, ale w Play jest duuuzo taniej. To co pyta
    twórca wątku to chyba taki interenet dodatkowy, a nie non stop. W
    prepaidach orange są pakiety za 5 i 10zł, zapytaj w BOKu o "orange e-mail"
    ToMasz

  • 4. Data: 2009-02-15 12:58:05
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > pakiet Business Everywhere i miec za 50zl bez ograniczen

    A czesem nie za 60 zl ?
    Bo to jednak 20% roznicy :) A Orange zazwyczaj klamie i narusza polskie
    prawo, ktore nakazuje podawac ceny brutto :)

    pozdrawiam, leszek

  • 5. Data: 2009-02-15 14:18:14
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Kaziu pisze:

> [...]
    > jest tam jakis limit po ktorym niby dziala wolniej, ale ja i tak korzystam

    BE jako USŁUGA włączana jest w dowolnym momencie na numerze abonenta
    biznesowego.
    Włączenie następuje pierwszego dnia po zleceniu włączenia, a wyłączenie
    z końcem okresu rozliczeniowego (na życzenie).
    Usługa płatna 49/netto z limitem transferu 1GB. Po wykorzystaniu limitu
    prędkość MOŻE być obniżona do GPRS'u

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855