  • 11. Data: 2012-08-07 10:23:38
    Temat: Re: Nowa płyta, czy sam kontroler?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    doom3 nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > True, true... byla wczesniej do C2Q, mialem uzywalem, chwalilem, do
    > czasu az nie przyszla pora na i7 :)

    Ja miałem taką:

    Ja o ile pamiętam skończyłem na takiej i jak patrzę to był 2007 rok :)
    GIGABYTE GA-P35T-DQ6 P35 S775 (PCX/DZ/LG/SA/RA/DDR

  • 12. Data: 2012-08-07 10:42:30
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-08-06 18:58, zly pisze:
    > Witam
    > Moja płyta to Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P Dokupiłem niedawno dysk OCZ Vertex
    > 4. Niestety płyta obsługuje tylko sata2. I tu pytanie: Czy jest sens bawić
    > się w ogóle w sata3 , czy zostawić jak jest. Jeśli się bawić, to czy
    > kupować oddzielny kontroler, czy biorąc pod uwagę cenę takowego (ok 150zł)
    > sprzedać płytę i kupić nową która natywnie odsługuje sata3? Koszt pewnie
    > będzie podobny.
    > Czy jest obecnie jakiś sensowny zamiennik do niej? Mimo swego wieku świetna
    > płyta i trochę żal się jej pozbywać?

    tylko natywny kontroler, nie ma sensu żaden zewnętrzny...

  • 13. Data: 2012-08-07 13:44:10
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Vituniu:

    > Oczywiscie wiesz ilu uczestnikow grupy
    > dyskusyjnej potrzeba do wymiany zarowki? ;)

    Jeden, który veźmie doustnie, drugi donosovo, trzeci podskórnie,
    czvarty dodupnie, piąty domięśniovo, szósty dożylnie, a siódmy
    dosercovo? Czy coś pominąłem?

  • 14. Data: 2012-08-07 14:19:24
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Czy coś pominąłem?

    Swoja porcje lekow?

    Zadac pytanie na grupach dyskusyjnych i obruszac sie na
    meandrujacy watek, to jak pojechac nad Baltyk we wrzesniu
    i marudzic, ze deszcz pada...

    A dowcip o Usenecie i zarowkach, ktory nota bene dosc
    dobrze obrazuje charakter grup dyskusyjnych, ma tak
    niemilosiernie dluga brode, ze powinien go znac nawet taki
    troll jak ty. :)

    I tyle. EOT.

    pozdrawiam,
    Vituniu.