  • 1. Data: 2012-08-03 15:17:56
    Temat: laptop i lampki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może mi Ktoś powiedziec co oznaczają te lampki w laptopie:
    http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

  • 2. Data: 2012-08-03 15:32:18
    Temat: Re: laptop i lampki
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > może mi Ktoś powiedziec co oznaczają te lampki w laptopie:
    > http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

    To samo co na klawiaturze w stacjonarnym?

    ::F::

  • 3. Data: 2012-08-03 15:34:40
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 03-08-2012 o 15:17:56 identyfikator: 20040501
    <N...@g...pl> napisał(a):

    > może mi Ktoś powiedziec co oznaczają te lampki w laptopie:
    > http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

    Pewnie to, co wszędzie:
    NumLock, CapsLock, ScrollLock (lub klawisze kursora...)
    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2012-08-03 17:37:17
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > może mi Ktoś powiedziec co oznaczają te lampki w laptopie:
    > http://e-serwis.org/smietnik/laptop_lampki.JPG ???

    Od lewej:
    Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock.

    Ujawinij sie Animko i przestan zmieniac nicki!

  • 5. Data: 2012-08-03 17:54:03
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-08-03 17:37, Q pisze:

    > Od lewej:
    > Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock.
    >
    > Ujawinij sie Animko i przestan zmieniac nicki!

    Jaka znowu Anikma?! Toż to identyfikator! Znany zresztą z lenistwa jak
    nikt inny.
    Bo jemu się nawet instrukcji od Della D531 ściągnąć nie chce. Może
    czytać nie potrafi? :)

  • 6. Data: 2012-08-03 18:53:49
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Jawi" <t...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Jaka znowu Anikma?! Toż to identyfikator! Znany zresztą z lenistwa jak
    > nikt inny.
    > Bo jemu się nawet instrukcji od Della D531 ściągnąć nie chce. Może czytać
    > nie potrafi? :)

    A po co do tego instrukcja? Do tej pory wszystkie jego pytania klasyfikują
    się do jednego miana: TROLLOWANIE.

  • 7. Data: 2012-08-03 20:06:18
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki w życiu bym nie wpadł,
    a mam jeszcze pytanie o baterię, ile powinna ładować sie dobra bateria do
    laptopa, 2h to jaki wynik?
    ile powinna wytrzymywać naładowana bateria w nieużywanym laptopie?

  • 8. Data: 2012-08-03 20:47:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    > a mam jeszcze pytanie o baterię, ile powinna ładować sie dobra bateria do
    > laptopa, 2h to jaki wynik?

    Bateria wcale nie powinna się ładować.

  • 9. Data: 2012-08-04 16:25:47
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-03 17:37, Q pisze:

    > Od lewej:
    > Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock.
    >
    > Ujawinij sie Animko i przestan zmieniac nicki!

    Komu odpisujesz głąbie? Gdzie całość odpowiedzi tamtej osoby?

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-08-04 20:30:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/08/2012 15:25, Animka wrote:

    > Komu odpisujesz głąbie? Gdzie całość odpowiedzi tamtej osoby?

    Gołąbie, nie głąbie. Taki ptak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil