  • 1. Data: 2011-06-28 09:01:06
    Temat: Nowa pozycja
    Od: AZ <a...@g...com>

    Jak wiadomo sprecla pozycja w winklu powinna byc jak najbardziej
    wychylona do wewnatrz, ten gostek to wie:

    http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4NJA

    Musi, ze czyta precla.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-06-28 09:09:48
    Temat: Re: Nowa pozycja
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisala rzekomo
    > Jak wiadomo sprecla pozycja w winklu powinna byc jak najbardziej
    > wychylona do wewnatrz, ten gostek to wie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4NJA
    > Musi, ze czyta precla.

    Lech bezalkoholowy.
    Sek ju.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 3. Data: 2011-06-28 10:32:14
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    Jak wiadomo sprecla pozycja w winklu powinna byc jak najbardziej
    wychylona do wewnatrz, ten gostek to wie:

    http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4NJA

    Musi, ze czyta precla.

    =======

    Objechałby Cię jak przedszkolaka, nie?

  • 4. Data: 2011-06-28 10:38:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Objechałby Cię jak przedszkolaka, nie?

    No.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-06-28 15:06:47
    Od: "Heniek" <s...@g...pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    > Jak wiadomo sprecla pozycja w winklu powinna byc jak najbardziej
    > wychylona do wewnatrz, ten gostek to wie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4NJA
    >
    > Musi, ze czyta precla.

    Phi, tez mi sztuka. Jakesmy byli troszku mlodsze to Grzybol na komarze tak
    latal.

  • 6. Data: 2011-06-28 15:09:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Heniek" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Phi, tez mi sztuka. Jakesmy byli troszku mlodsze to Grzybol na komarze
    > tak latal.

    Tylko wtedy bez kasku sie jezdzilo. Moze dlatego teraz mam takie glebokie
    bruzdy na czole...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2011-06-28 15:24:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 17:06, Heniek pisze:

    > Phi, tez mi sztuka. Jakesmy byli troszku mlodsze to Grzybol na komarze
    > tak latal.
    Nawet się fota zachowała:-)
    http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktualnosci/Su
    per-Veteran_2011_w_ten_weekend_na_Torze_Lublin/kieps
    kie_zlozenie_Super-Veteran_2010_Lublin.jpg.html#top

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2011-10-20 03:43:49
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 06/28/2011 02:01 AM, AZ wrote:
    > Jak wiadomo sprecla pozycja w winklu powinna byc jak najbardziej
    > wychylona do wewnatrz, ten gostek to wie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4NJA
    >
    > Musi, ze czyta precla.

    nie czyta, ale zna mine :-) - moze to ma jakies zanczenie LOL. a
    powaznie - to profesjonalny stunt rider. wygral kiedys zawody
    miedzynarodowe w Melbourne. Niesamowicie utalentowny.

    --
    A.