  • 1. Data: 2011-06-28 06:42:00
    Temat: HD
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    http://moto.allegro.pl/xa-1942-harley-davidson-i1686
    460097.html
    najbardziej oryginalny to jest silnik :) Bardzo płaskie V
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2011-06-28 06:50:11
    Temat: Re: HD
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 08:42, Arni pisze:
    > http://moto.allegro.pl/xa-1942-harley-davidson-i1686
    460097.html
    > najbardziej oryginalny to jest silnik :) Bardzo płaskie V
    Niezły rodzynek,nie pamiętam dokładnie,ale chyba wyszło tylko 1000szt.
    Silniczek jest również oryginalny,licencja BMW.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-06-28 06:56:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 08:50, Monster pisze:

    > Silniczek jest również oryginalny,licencja BMW.
    z licencją trochę pojechałem,jest ona w stylu "radzieckim"
    http://www.breinride.home.pl/moto/index.php?option=c
    om_content&task=view&id=109&Itemid=57

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-06-28 07:02:41
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    460097.html
    > Niezły rodzynek,nie pamiętam dokładnie,ale chyba wyszło tylko 1000szt.
    > Silniczek jest również oryginalny,licencja BMW.

    Mam takie moto w albumie HD.
    Z tego co pamietam to konstrukcja dla armii US i faktycznie wypuszczono
    chyba tylko okolo 1000 szt. Pojemnosc 750 albo 850 ccm (nie jestem pewien).

    erg

  • 5. Data: 2011-06-28 07:36:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-28, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:
    > http://moto.allegro.pl/xa-1942-harley-davidson-i1686
    460097.html
    > najbardziej oryginalny to jest silnik :) Bardzo płaskie V

    Jak na taki stan calkiem niezle stoi ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-06-28 08:10:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-28 08:56:47 +0200, Monster <a...@o...pl> said:

    > z licencją trochę pojechałem,jest ona w stylu "radzieckim"

    Akurat towarzysze radzieccy dostali oficjalne wsparcie od BMW, nic nie
    musieli "pożyczać".

    de Fresz

  • 7. Data: 2011-06-28 08:37:31
    Od: Monster <a...@o...pl>

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2011-06-28 08:39:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 10:10, de Fresz pisze:

    > Akurat towarzysze radzieccy dostali oficjalne wsparcie od BMW, nic nie
    > musieli "pożyczać".

    Tak,ale R71-M72 to raczej wyjątek

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-06-28 14:53:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    460097.html
    > Niezły rodzynek,nie pamiętam dokładnie,ale chyba wyszło tylko 1000szt.

    tak

    > Silniczek jest również oryginalny,

    tak

    > licencja BMW.