  • 181. Data: 2015-09-20 22:57:35
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: " 666" <...@...6>

    Bingo! Do tego właśnie świetny jest SSD - szybki start systemu (no i cisza, to druga
    nawet poważniejsza zaleta). Zanim wstanie komp
    z HDD, to dojdę na przystanek i wrócę ;-)

    -----

  • 182. Data: 2015-09-20 23:03:25
    Od: " 666" <...@...6>

    Może przy niezapisanych plikach.
    Ale przy otwartych programach co za ryzyko?

    -----
    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message
    > Ja też wolę usypianie, ale przy pracy na baterii jest to dość ryzykowne. Mowa o
    laptopie, oczywiście.

  • 183. Data: 2015-09-21 16:55:30
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...com>

    W dniu 2015-09-20 o 22:57, 666 pisze:
    > Bingo! Do tego właśnie świetny jest SSD - szybki start systemu (no i
    > cisza, to druga nawet poważniejsza zaleta). Zanim wstanie komp z HDD, to
    > dojdę na przystanek i wrócę ;-)

    Zły przykład.
    Jak ktoś ma dwie wiorsty do przystanku to zapewne machnie ręką na te
    marne dwie minuty handicapu;)

    LP