  • 1. Data: 2014-10-15 17:47:41
    Temat: Numer VIN w Hondzie Rebel CA125 / CMX250
    Od: Piotr Nowinowski <n...@g...com>

    Może ktoś ma pojęcie gdzie może być, nie mogę znaleźć poza tabliczką znamionową a
    sprzedawca twierdzi że nie wie. Nie chciałbym kupić kradzionego lub poskładanego z
    rozbitków.

    pnk

  • 2. Data: 2014-10-15 18:20:27
    Temat: Re: Numer VIN w Hondzie Rebel CA125 / CMX250
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 15.10.2014 17:47, Piotr Nowinowski pisze:
    > Może ktoś ma pojęcie gdzie może być, nie mogę znaleźć poza tabliczką znamionową a
    sprzedawca twierdzi że nie wie. Nie chciałbym kupić kradzionego lub poskładanego z
    rozbitków.

    a w standardowym miejscu czyli na głowce ramy szukałeś?

    --
    Arni

  • 3. Data: 2014-10-15 19:49:19
    Od: Piotr Nowinowski <n...@g...com>

    W dniu środa, 15 października 2014 17:47:41 UTC+2 użytkownik Piotr Nowinowski
    napisał:
> [...]
    sprzedawca twierdzi że nie wie. Nie chciałbym kupić kradzionego lub poskładanego z

    Niestety,na główce nic nie widać, rama malowana (cała) dlatego mam jakieś niejasne
    podejrzenia.
    pnk
    pnk

  • 4. Data: 2014-10-15 19:58:28
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 15.10.2014 19:49, Piotr Nowinowski pisze:
> [...]
    rozbitków.

    > Niestety,na główce nic nie widać, rama malowana (cała) dlatego mam jakieś niejasne

    wystarczy poskrobać po prawej stronie. U mnie numer był bardzo słabo
    wybity, cienka warstwa farby bez problemu go ukryła. Po malowaniu
    proszkowym zeskrobałem prostokątne pole do gołego metalu, igłą
    oczyściłem numer i trysnąłem to zwykła farbą w sprayu. Dzięki temu numer
    jest widoczny a różnica w malowaniu żadna
    Właściciel powinien się zgodzić na poskrobanie główki ramy, bez
    sprawdzenia VIN mało prawdopodobne ze się sprzeda.

    --
    Arni

  • 5. Data: 2014-10-29 15:58:43
    Od: Piotr Nowinowski <n...@g...com>

    W dniu środa, 15 października 2014 19:58:28 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
> [...]
    > Właściciel powinien się zgodzić na poskrobanie główki ramy, bez
    > sprawdzenia VIN mało prawdopodobne ze się sprzeda.

    Dziękuję za dobrą radę, rzeczywiście pod farbą jest delikatnie/laserowo wykropkowany
    VIN.