  • 1. Data: 2014-10-12 22:00:54
    Temat: Yamaha TDR czy Honda Varadero-dla kobitki
    Od: ugs <ulinka7@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam! jestem tu nowa,a dokładnie od 10min ;) próbowałam szukać odp na
    moje pytanie ale niezbyt dobrze mi to poszło ;)
    Planuję zakup albo Yamahy TDR 125 albo Hondy Varadero 125. Nie jeździłam
    nigdy na motocyklem i własnie dopiero się uczę ale jestem zdeterminowana :)
    chciałabym motocykl w miarę "uniwersalny" czyli i żeby śmignąć szosą ale
    też w lekki teren. Najchętniej to bym upaćkała się po pas w błocie ale
    crossa jednak nie kupię więc pogodzę się z tą stratą ;)
    Do tej pory jakoś bardziej byłam przekonana to TDR-ki ( z tego co pytałam,
    czytałam na różnych forum itp)ale zaczęłam rozpatrywać też Hondę choć nie
    jestem pewna czy ona da rade w terenie a tego nie odpuszczę.
    No i 2T czy 4T ...

    Będę wdzięczna za sugestie jesli ktos posiada taką wiedzę i doświadczenie
    aby mi coś doradzic. Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2014-10-12 22:57:21
    Temat: Re: Yamaha TDR czy Honda Varadero-dla kobitki
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-10-12 22:00, ugs nie skąpi mordeczek:

> [...]
    > nigdy na motocyklem i własnie dopiero się uczę ale jestem zdeterminowana :)

    Jak na teleturnieju - pani z tablicą z napisem "Śmiech", po chwili:
    "Buczymy", apjać za moment "Oklaski"... Inaczej by te durne ciule
    siedziały jak myśliciele Rodina :-(

  • 3. Data: 2014-10-13 11:31:05
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-12 22:00, ugs pisze:
    > Witam! jestem tu nowa,a dokładnie od 10min ;)

    Powitać.

    > próbowałam szukać odp na
    > moje pytanie ale niezbyt dobrze mi to poszło ;)

    Jakie piękne wytłumaczenie dla lenistwa. Mnie zajęło to jakieś 3 minuty.

    > Planuję zakup albo Yamahy TDR 125 albo Hondy Varadero 125. Nie jeździłam
    > nigdy na motocyklem i własnie dopiero się uczę ale jestem zdeterminowana :)

    I jak idzie nauka ? I na czym ?

> [...]
    > na różnych forum itp)ale zaczęłam rozpatrywać też Hondę choć nie jestem
    > pewna czy ona da rade w terenie a tego nie odpuszczę.

    Czyli jednak coś wiesz.
    W terenie to żaden z nich nie da rady, no chyba, że masz na myśli polną
    drogę. Z tym, że Viaderko nie da rady znacznie bardziej. Wystarczy
    zerknąć na moc i masy obu motocykli. TDR na odpowiednich oponach to
    powinno być to czego szukasz. Nie wiem tylko jak z przebiegami tych
    silników do remontu. Viaderko powinno być trwalsze i to w sumie jedyna
    jego zaleta.

    Pomijam kwestie uprawnień etc.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj