  • 1. Data: 2014-10-15 22:00:29
    Temat: gpz 600
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam mam pytanie wiecie moze jakim cudem w moim gpz600 w czasie normalnej
    płynnej jeździe 80 kmh zwaliło łańcuszek rozrządu?miał ktoś z was z tym
    do czynienia?czy w czasie gdy łańcuszek spadł mogło coś uszkodzić?

  • 2. Data: 2014-10-16 11:29:46
    Temat: Re: gpz 600
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    radekkkkk napisal

    > Witam mam pytanie wiecie moze jakim cudem w moim gpz600 w czasie normalnej
    > płynnej jeździe 80 kmh zwaliło łańcuszek rozrządu?miał ktoś z was z tym
    > do czynienia?czy w czasie gdy łańcuszek spadł mogło coś uszkodzić?

    prawdopodobnie wina napinacza że spadł łańcuch
    podczas gdy spadł łańcuch,prawdopodobnie tłoki spodkały sie z zaworami
    zdejmij głowice to się wszystkiego dowiesz.

  • 3. Data: 2014-10-16 14:35:41
    Od: "365" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "snoopek" <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > radekkkkk napisal

    > prawdopodobnie wina napinacza że spadł łańcuch podczas gdy spadł
    > łańcuch,prawdopodobnie tłoki spodkały sie z zaworami zdejmij głowice to
    > się wszystkiego dowiesz.

    Demontaż głowicy dla przeprowadzenia diagnostyki to dosyć radykalne
    posunięcie na początek. Nieprawdaż?
    Pozdrawiam - JK

  • 4. Data: 2014-10-16 16:09:00
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    > Demontaż głowicy dla przeprowadzenia diagnostyki to dosyć radykalne
    > posunięcie na początek. Nieprawdaż?

    to podpowiec raddddkowi jak sprawdzić czy zawory nie dostały po dupie

  • 5. Data: 2014-10-16 16:11:17
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    > Demontaż głowicy dla przeprowadzenia diagnostyki to dosyć radykalne
    > posunięcie na początek. Nieprawdaż?

    Może i tak

    podpowiec raddddkowi jak sprawdzić czy zawory nie dostały po dupie

  • 6. Data: 2014-10-16 19:42:54
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    snoopek napisal

    > Może i tak

    > podpowiec raddddkowi jak sprawdzić czy zawory nie dostały po dupie

    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl

    Panowie mieliscie kiedys taki przypadek? jesli tak to jakie sa tego
    kosekwencje? głowica do wymiany zawory a moze tloki chce wiedziec miniej
    wiecej jaki koszt bedzie naprawy

  • 7. Data: 2014-10-16 21:08:00
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    radekkkkk napisal

    > Panowie mieliscie kiedys taki przypadek? jesli tak to jakie sa tego
    > kosekwencje? głowica do wymiany zawory a moze tloki chce wiedziec miniej
    > wiecej jaki koszt bedzie naprawy

    Prawdopodobnie to zawory ,tłok ,cylinder ,korba .
    - a w realu to trzeba zaglądnąć do silnika.
    A koszty to zależy jakie części kupisz gdzie kupisz najpierw konkretnie
    musisz wiedzieć jakich części będziesz potrzebował.

  • 8. Data: 2014-10-17 17:42:17
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu czwartek, 16 października 2014 21:08:00 UTC+2 użytkownik snoopek napisał:
    > radekkkkk napisal

    > - a w realu to trzeba zagl�dn�� do silnika.

    No, można jeszcze sprawdzić kompresje i zrobić próbę olejową.

    zakładając że koła łańcucha rozrządu są OK.

    KJ

  • 9. Data: 2014-10-17 19:00:01
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    KillJohn napisal

    > No, można jeszcze sprawdzić kompresje i zrobić próbę olejową.

    > zakładając że koła łańcucha rozrządu są OK.

    > KJ

    Na jego miejscu ja bym nie ryzykował kręcić silnikiem bo tłok może
    porysować cylinder jeśli korba dostała

  • 10. Data: 2014-10-17 23:46:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-10-17 19:00, snoopek pisze:

    > Na jego miejscu ja bym nie ryzykował kręcić silnikiem bo tłok może
    > porysować cylinder jeśli korba dostała

    Wytlumaczysz ? Bo nie ogarniam. Co ma krzywa korba do rysowania cylindra ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C