  • 1. Data: 2012-07-23 13:49:19
    Temat: O kasku :D
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    przeglądam różne fora, i trafiłem na smieszny opis :D

    "A co do Tigera to gorszego szmelcu nie widziałem Jadąc kiedyś skuterem
    przy maksymalnej prędkości coś koło 75km/h zaliczyłem szlifa na żwirze
    (wyniosło mnie z łuku) leciałem głową po aswalcie z 20m (wybita rzepka w
    kolanie zwichnięty bark) - pozatym z kasku nic nie zostało szybki przy
    upadku się rozleciała a na głowie praktycznie miałem resztki styropianu z
    kasku cały się starł jak plastik - nie polecam chyba że na komarka"

    begin 666 icon_lol.gif
    M1TE&.#EA#P`/`+,-`$5%1?_J`````/_____.`/_)`/^T`/Z=`/_
    ]$__^D___
    MQ___Z__E`````````````"'_"TY%5%-#05!%,BXP`P$````A^00
    %% `-`"P`
    M````#P`/```$6K!)"6J=N-6E4B(7!BR"@ 1!>0`3H)AHG*Y4<@HQ'H":<NLI
    M7&$%L,F.!4,E`3RFE !$:4HM00FI@78[$ Q9`*R VRWP- 0"HVJF4=*%>)S@
    M;@$,> ,Q8[=D(@`A^00%% `-`"P"``(`"P`'```$$[!))%NH..O-J^B?\&&B
    M- S9V40`(?D$!0H`#0`L!0`'``4``@``! 502#EJC0`A^00%"@`-`"P%``<`
    M!0`"```$!3!(*6J-`"'Y! 4*``T`+ 4`!P`%``(```0%4$@Y:HT`(?D$!10`
    5#0`L!0`'``4``@``! 4P2"EJC0`[
    `
    end

    begin 666 icon_mrgreen.gif
    M1TE&.#EA#P`/`+,``/______Z___Q__^D__]$__J`/_.`/_)`/^
    T`/Z=`$5%
    M10```/___P```````````"'Y! 44``P`+ `````/``\```19D$FI:IV8U2#&
    M,!>F< 11G$:B3$JW+&?QIJLVP'(N@YI@QL#"0:6XO8[(!:)R`P`6SJ=362
    %
    EI=/I4F&X7K$+E::+E2YXX^YW)J88U$=:IH*H(X@9EJ4VB0``.P`
    `
    `
    end

  • 2. Data: 2012-07-23 15:44:58
    Temat: Re: O kasku :D
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    > przeglądam różne fora, i trafiłem na smieszny opis :D

    Widac po zalacznikach - tego sie tu nie daje.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo