  • 91. Data: 2016-11-03 10:19:18
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:581a4b7b$0$15206$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2016-11-02 o 18:26, masti pisze:

    >Chcesz litanię jak to KNF pilnowało rynku przy AG, kredytach
    >frankowych, polisolokatach?
    >Masz jeszcze jakieś argumenty oprócz frazesów?

    polisolokaty w koncu zablokowali, kredyty frankowe zaczeli utrudniac.
    Czyscilem e-maila niedawno, wpadla mi reklama
    "ostatnia szansa na wziecie kredytu w CHF, wkrotce KNF zablokuje ich
    branie".
    Openfinance, czerwiec 2008 :-)

    Tak nawiasem mowiac to ciekaw jestem czemu tak utrudniali te kredyty w
    CHF - zaniepokoilo ich ze taki nienormalnie duzy udzial wsrod
    obywateli i jakis tam profeser twierdzil, ze to zle i trzeba tego
    zabronic,
    przeprowadzili testy stabilnosci liczac rozsadny, 25% wzrost,
    zaniepokoily ich jakies zjawiska na rynku miedzybankowym,
    mieli juz sygnaly z USA ze to wszystko p*,
    czy sie inne banki poskarzyly na nieuczciwa konkurencje i KNF
    postanowil zadzialac.

    Mamy w kraju wolnosc gospodarcza, no - ograniczona, i bank nie musi
    kazdego "produktu" z KNF uzgadniac.
    A od ochrony klienta to raczej UOKiK jest.

    J.

  • 92. Data: 2016-11-03 12:09:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tak przy okazji ciekaowstaka: w marcu 2016 auto do ubezpieczenia AC
    > warte było 13 100 zł. Dziś, wg tego samego ubezpieczyciela, 13 738 zł
    > ;)
    >
    > A kupiłem je w marcu 2015 za 12 tys :)

    znaczy youngtimer ;)
    trzymaj! za naście lat dzieci kupią za to dom ;)

  • 93. Data: 2016-11-03 12:13:21
    Temat: Re: Ten wstrętny PiS i jego podwyżki
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Te straty to i tak wina PiSu!

    tak twierdzisz?

    > PS. Dzięki za linka ;-)

    to jak się douczysz to wróć

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2016-11-03 12:28:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-03 o 12:13, masti pisze:

    > tak twierdzisz?

    > to jak się douczysz to wróć

    Zacytowałem Ci komentarz pod Twoim linkiem który udowadnia że PiS
    którego tu ciągle przywołujesz nie ma tu nic do rzeczy.
    Można go obwiniać że nie naprawia tego co poprzednicy spaprali.
    Faktycznie już prawie rok rządzą. ;-)
    Więc zaprzestań wrzucać pisowskie tematy.

    Ale pewnie nie zaczaiłeś nawet na co odpowiadasz :-)

  • 95. Data: 2016-11-03 14:32:16
    Od: p...@g...com

    --Do tej pory jakoś TU przędły i było ok. Nagle naraz wszystkim się nie opłaca i
    podwyżka za podwyżką.

    sady zaczely walic europejskie odszkodowania, adwokaci przycisneli TU zeby dawaly
    auta zastepcze i interes zdechl ...

    tu jest dosc przystepne opisane a wniosek jest taki ze jesli nie przesuniemy sie w
    srodek tabeli wypadkowosci to podwyzki sie nie skoncza

    http://www.fakt.pl/pieniadze/motoryzacja/wypadki-na-
    polskich-drogach-liczba-maleje-ale-koszty-rosna/kqwx
    9jp

    P.

  • 96. Data: 2016-11-03 16:47:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

[...]

    ---
    http://niusy.pl/@fakt.pl/9v2

    "Tyle kosztują Polskę ....

    Okazuje się, że koszty są ogromne. Sam wypadek drogowy obciąża budżet na
    łączną kwotę około miliona złotych. Osoba ciężko ranna to koszt dla państwa
    około 2,3 mln zł, a ofiara śmiertelna niemalże 2 mln zł."

    Się pytam ... przyjazd straży tyle kosztuje czy co ?! Bo my płacimy
    ubezpieczenia na te wszystkie okazje. Jak ktoś schodzi w wypadku to pogrzeb
    ma za to, co płaci. Jakieś absurdalne wyliczenia i tyle.

  • 97. Data: 2016-11-03 18:03:13
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 3 Nov 2016 12:09:19 +0100, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >znaczy youngtimer ;)

    Ta, Focus youngtimerem ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 98. Data: 2016-11-03 18:09:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ta, Focus youngtimerem ;)

    widzisz...nie doceniasz jego potencjału a twój ubezpieczyciel już owszem:)

  • 99. Data: 2016-11-03 18:15:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > W ASO naprawa kosztuje 8000zł, tanio ale przyzwoicie na używanych
    > częsciach 2000zł. Ubezpieczyciel proponuje 3000zł gotówką.

    To miałoby sens.
    Ja sie spotkałem z sytuacja w ktorej naprawa kosztowałaby pewnie z 5,
    ubezpieczyciel zaproponował 2, wiec w ASO naprawiłem za 12...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 100. Data: 2016-11-03 18:48:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-11-2016 o 23:48, j...@i...pl pisze:

    > Tak z ciekawości sobie policzyłem, wyszło mi OC 800 zł. Pakiet OC+AC
    > 1139 za rok. Obecny pakiet w mBanku kosztował mnie 996 zł.

    Ale ja o aucie syna, więc mam dużą dopłatę za młodego kierowcę.

    Czy dobrze zrozumiałem, że zaproponowali Ci AC za 339 zł?
    Czy mówisz o jakimś szczątkowym wariancie?