  • 191. Data: 2016-11-10 11:49:18
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 31.10.2016 o 18:47, ddddddddd pisze:

    > 1,6 benzyna w zeszłym roku ok. 400zł, w tym 1zł więcej
    > 1,5 dci - w zeszłym roku 400coś zł, w tym roku 530zł (z Assistance z
    > holowaniem 200km)
    > 3.0d - oc+ass200km+szyby - w zeszłym roku 720zł, w tym 800zł (ale
    > jeszcze nie negocjowałem więc pewnie cena spadnie)
    > Jakieś nie duże te podwyżki.
    > Obracam się tylko w Directach (Axa, link4, liberty itp.)
    > Nie wiem co wam tak dużo podnoszą...

    sprawdzałem ten 3.0d -powyższe 800zł w link4 (zeszli na razie do 770zł),
    w axa za oc+ass250km ok. 700zł, w tym 470zł samo OC - ale chyba skuszę
    się na link4 bo będę miał ubezpieczoną szybę (a tania nie jest bo z
    czujnikami i jakaś specjalna pod HUD)

    Łukasz

  • 192. Data: 2016-11-10 19:01:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ddddddddd"

> [...]

    w axa za oc+ass250km ok. 700zł, w tym 470zł samo OC - ale chyba skuszę
    się na link4 bo będę miał ubezpieczoną szybę (a tania nie jest bo z
    ---
    HUD ? Pieprz ubezpieczenie, opowiadaj o tej szybie :-)

  • 193. Data: 2016-11-11 12:14:26
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 10.11.2016 o 19:01, re pisze:
    > HUD ? Pieprz ubezpieczenie, opowiadaj o tej szybie :-)

    szyba jak szyba, coś tam ma dodatkowo- ponoć przy wyświetlaniu na
    normalnej szybie prawie nic nie widać, a na tej się wyświetla
    A wyświetla się prędkość, nawigacja, ostrzeżenia systemowe
    o, tak jak tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=1n2ytXSr0yQ
    Rozwiązanie fabryczne, ale to stary złom bo 12-letni i to z 320-konnym
    (po programie) kopciuchem. Wiem, że lepszym dla mnie byłoby za tą cenę
    kupić nową Pandę, w końcu na trasie będzie palić tyle samo :)

    Łukasz

  • 194. Data: 2016-11-14 22:26:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ddddddddd"

> [...]

    (po programie) kopciuchem. Wiem, że lepszym dla mnie byłoby za tą cenę
    kupić nową Pandę, w końcu na trasie będzie palić tyle samo :)
    A to działa w dzień ?

  • 195. Data: 2016-11-15 05:59:24
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.11.2016 o 22:26, re pisze:

> [...]
    > normalnej szybie prawie nic nie widać, a na tej się wyświetla
    > A wyświetla się prędkość, nawigacja, ostrzeżenia systemowe

    działa - pewnie właśnie dlatego, że coś ma napylone

    Łukasz