  • 1. Data: 2010-03-06 16:13:01
    Temat: [OT] Czy obilo sie komus o oczy/uszy ustrojstwo: pistolet do lakierowania podpinany pod kolo zapasowe
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Cos jak tutaj:
    http://www.autobild.de/artikel/lackreparatur_37194.h
    tml
    Widzial ktos kiedys cos takiego na allegro/podobnym?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 2. Data: 2010-03-06 17:07:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    topek pisze:
    > Cos jak tutaj:
    > http://www.autobild.de/artikel/lackreparatur_37194.h
    tml
    > Widzial ktos kiedys cos takiego na allegro/podobnym?

    Chyba aerograf.

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-03-06 20:09:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Mar 2010 16:13:01 +0100, topek wrote:
    >http://www.autobild.de/artikel/lackreparatur_37194.
    html
    >Widzial ktos kiedys cos takiego na allegro/podobnym?

    Rozpylacz w wersji mikro nazywa sie "aerograf".
    Modelarze tym maluja, a czasem artysci samochody.

    Czy kolo to dobry pomysl, czy nadaje sie do samochodowych farb itp to
    sie nie bede wypowiadal.

    J.