  • 1. Data: 2010-03-06 17:18:00
    Temat: letnie opony Kleber DYNAXER HP3 warto ?
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Nie długo wiosna, chciałem kupić nowe opony w rozmiarze 205/55/16, cena
    opony do max 340 zł, byłem na kilku stronach gdzie są testy i opinie o
    oponach i ten model uzyskuje 5-5.1 na 6 punktów a przy tym kosztuje ok 270
    zł za sztukę !
    Warto kupić te oponki ? jak żywotność i bezpieczeństwo ?

  • 2. Data: 2010-03-06 17:21:38
    Temat: Re: letnie opony Kleber DYNAXER HP3 warto ?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "user" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 270 zł za sztukę !
    > Warto kupić te oponki ? jak żywotność i bezpieczeństwo ?

    Mam HP2, za ta kasę bardzo w porządku.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-03-06 20:28:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    user wrote:

> [...]
    > opony do max 340 zł, byłem na kilku stronach gdzie są testy i opinie o
    > oponach i ten model uzyskuje 5-5.1 na 6 punktów a przy tym kosztuje ok

    Oceny ze stronek są bezwartościowe, żeby coś w miarę obiektywnie ocenić,
    trzeba mieć punkt odniesienia. Ktoś, kto kupuje Klebery ma zwykle punkt
    odniesienia w postaci jakiegoś kompletu starych opon czy innych Dębic,
    wiec każde w miarę dobre gumy oceni dobrze. Dlatego taka ocena mówi
    cokolwiek wyłącznie na temat opon w podobnej cenie, to, ze opona za 600
    zł dostała gorszą ocenę niż taka za 300 nie oznacza, że jest gorsza.

    > Warto kupić te oponki ? jak żywotność i bezpieczeństwo ?

    http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/1
    85_60_R14H_2006/
    tab.asp#

    HP2 wg. ADAC były bardzo dobre na suchym i bardzo złe na mokrym. Ja bym
    nie chciał takich opon. Na ile zmieniło się to w przypadku HP3? Nie mam
    pojęcia.

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-03-06 21:37:30
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia 6 Mar 2010 20:28:44 +0100, to napisał(a):

> [...]
    >
    > HP2 wg. ADAC były bardzo dobre na suchym i bardzo złe na mokrym. Ja bym
    > nie chciał takich opon. Na ile zmieniło się to w przypadku HP3? Nie mam

    Bieżacy test
    http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/1
    85_65_R15/tab.asp?ComponentID=280069&SourcePageID=28
    0715