  • 1. Data: 2010-03-05 11:19:46
    Temat: [OT] Do frakcji śląskiej - prośba o pomoc.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Cześć.
    Potrzebuję znaleźć (w okresie od przyszłego weekendu do prawie końca
    czerwca) w miarę tanie i schludne miejsce noclegowe na czas weekendów
    (tryb sobotnio-niedzielny, jedna noc).
    Zachciało mi się robić studia podyplomowe u Was (Sosnowiec) to teraz
    muszę szukać miejsca do spania - nie opłaca mi się po prostu wracać na
    noc do domu. Do tej pory spałem w akademiku UŚ, jednakże od marca takiej
    możliwości już nie będzie (a szkoda, bo fajnie było ;) - mają remont i
    kłopot z zakwaterowaniem studentów studiow stacjonarnych. Możecie
    wspomóc mnie jakimiś namiarami na jakieś hostele, kwatery, czy inne
    wynalazki gdzie mógłbym w prawie każdy weekend (tylko co jakiś czas mam
    wolne) przespać się w pokoju jednoosobowym w normalnych warunkach, nie
    płacąc przy tym majątku? Lokalizacja nie jest najważniejsza (oczywiście
    im bliżej Sosnowca tym lepiej) - i tak jeżdżę autem, wiec dojadę sobie
    gdzie trzeba.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-03-05 11:33:58
    Temat: Re: [OT] Do frakcji śląskiej - prośba o pomoc.
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 11:19:46 +0100, Seba napisał(a):

    > Zachciało mi się robić studia podyplomowe u Was (Sosnowiec)

    (OT) W temacie śląsk, w treści Sosnowiec. Kupy się nie trzyma! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-03-05 12:03:31
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MadMan napisał:

    > (OT) W temacie śląsk, w treści Sosnowiec. Kupy się nie trzyma! :)
    Gadanie, jak napiszesz "czerwony slask" to jeszcze ujdzie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-03-05 12:06:42
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-05 11:19:46 +0100, Seba <s...@g...pl> said:

    > Cześć.
    > Potrzebuję znaleźć (w okresie od przyszłego weekendu do prawie końca
    > czerwca) w miarę tanie i schludne miejsce noclegowe na czas weekendów
    > (tryb sobotnio-niedzielny, jedna noc).

    Klasyczny problem - mieszkańcy Zagłębia (bo o Sosonowiec pytasz) rzadko
    kiedy mieszkają w hotelach. :-)
    Prędzej znajdziesz pytając wśród sosnowieckich (z racji umiejscowienia
    uczelni) żaków.
    (i obdzwaniając akademiki - mnie np. nigdy nie zawiódł ten na
    Padarewskiego, ale to Śląsk jest :-))

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-03-05 13:10:06
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 12:06:42 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Klasyczny problem - mieszkańcy Zagłębia (bo o Sosonowiec pytasz) rzadko
    > kiedy mieszkają w hotelach. :-)

    Ja zdaję sobie sprawę z Waszych lokalnych niuansów - ale temat posta
    skonstruowany jest ogólnie :)

    BTW, to na p.r.w. spokojnie podajemy przybyszom zewnętrznym lokalizacje
    dot. noclegów u nas w mieście :)

    > Prędzej znajdziesz pytając wśród sosnowieckich (z racji umiejscowienia
    > uczelni) żaków.
    > (i obdzwaniając akademiki - mnie np. nigdy nie zawiódł ten na
    > Padarewskiego, ale to Śląsk jest :-))

    Akademiki odpadają - trwają ich remonty i UŚ ma problem z
    zakwaterowaniem studentów studiów stacjonarnych. Przysługuje mi
    możliwośc noclegów w ich akademikach - ale rozumiem sytuację i nie chcę
    zbędnie wywoływac awantur w tej sprawie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-03-05 13:10:06
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 12:03:31 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):

    > Gadanie, jak napiszesz "czerwony slask" to jeszcze ujdzie :-)

    Wy mnie tutaje nie indoktrynujcie, tylko wskażcie jakiś lokalizacje :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2010-03-05 14:10:47
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wy mnie tutaje nie indoktrynujcie, tylko wskażcie jakiś lokalizacje :)

    sebastian, moze bede mogl pomoc,
    ale czy satysfakcjonowaly by cie gliwice?:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 8. Data: 2010-03-05 18:03:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-05 13:10:06 +0100, Seba <s...@g...pl> said:

    > BTW, to na p.r.w. spokojnie podajemy przybyszom zewnętrznym lokalizacje
    > dot. noclegów u nas w mieście :)

    Wiem, bo śledzę te pytania.
    (do mnie też czasami warszawiacy dzwonią z pytaniem:
    - Bydlę, gdzie się dobrze i tanio wyśpię w Chorzowie, bo jadę na koncert?
    I zazwyczaj radośńie przyjmują odpowiedź:
    - Gdy mnie lepsza połowa wyrzuci z domu, to pewnie coś znajdę, ale z
    Chorzowa w najgorszym przypadku pieszo do domu wracam, gdy tramwaje nie
    jeżdżą.
    ;-))

    > Akademiki odpadają

    To próbuj w przyszpitalnym (terytorialnie, nie organizacyjnie):

    <http://www.katowice_hotel_sportowy.pogodzinach.net/

    Ludziska tam nocują przyjeżdżając z całej Polski na badania czy
    operacje oczu...

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-03-05 19:13:24
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hmqocg$fvg$1@news.onet.pl...
    > Gadanie, jak napiszesz "czerwony slask" to jeszcze ujdzie :-)

    Te - Małopolanin przechrzczony na Ślązaka ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2010-03-05 19:16:11
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    > Klasyczny problem - mieszkańcy Zagłębia (bo o Sosonowiec pytasz) rzadko
    > kiedy mieszkają w hotelach. :-)

    Dokładnie :-)
    Mała podpowiedź - jeżeli to "Żyleta",
    to jest na granicy z Będzinem.