  • 1. Data: 2010-03-05 09:58:31
    Temat: Wycinanie wspornika amortyzatora z kielicha
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Witajcie
    Na łączeniu wspornika (metalowa płytka zgrzana wraz z kielichem)
    pojawiło mi się małe ognisko rdzy. Domniemam jednak, że pod warstwą
    spoiwa elastycznego może być jej więcej, chciałem tą blachę wyjąć dać do
    wypiaskowania i może nadkole w miejscu jej montażu także. Demontował
    ktoś coś takiego w punto II? Auto mam zamiar sprzedać na wiosnę, a z
    rdzą to jakoś głupio sprzedawać :/

    --
    krzysiek82